Παρασκευή 17.09.2021 | Εορτάζουν: Σοφιανός, Σοφούλης, Σοφία, Σόνια, Σοφιανή, Σόφη, Σοφίνα, Φιφή, Σοφούλα, Σοφίτσα, Σοφάκι, Πίστη, Πίστις, Ελπίδα, Ελπίς, Αγάπιος, Αγάπη, Σοφιάννα, Αγαθοκλής, Αγαθοκλέας, Αγαθόκλεος, Αγαθόκλεια, Ολιβιανός, Ολβιανός, Ολιβία, Ολίβια, Παντολέων, Παντολέοντας, Παντολεοντής, Παντολεοντία, Παντολεοντή, Πηλεύς, Πηλέας

Αυξημένες κατά 9,7% οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ το 2020

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ12.01.2021 | 7:11 μμ

Γράφει ο/η

newsroom

Γράφει ο/η newsroom

Αύξηση κατά 9,7% παρουσίασε τη χρόνια που πέρασε ο συνολικός τζίρος του οργανωμένου λιανεμπορίου (αίθουσες άνω 100 τ.μ. ηπειρωτικής Ελλάδας και Κρήτης, συμπεριλαμβομένων και των Discounters) συγκρίνοντας τις 52 εβδομάδες που τελειώνουν 27 Δεκεμβρίου με τις αντίστοιχες 52 εβδομάδες του 2019. Σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία της Nielsen, η ανάπτυξη αυτή, που αποτελεί την υψηλότερη ετήσια μεταβολή τουλάχιστον της τελευταίας δεκαπενταετίας, προήλθε από όλες τις ευρύτερες υπερκατηγορίες προϊόντων.

Συγκεκριμένα τα φρέσκα/χύμα προϊόντα αυξήθηκαν κατά 7,2%, τα είδη bazaar κατά 10,7% (παρότι για αρκετές εβδομάδες τους δύο τελευταίους μήνες, σε πολλά από αυτά τα είδη, δεν πραγματοποιήθηκαν περαιτέρω πωλήσεις, λόγω των κυβερνητικών ρυθμιστικών απαγορεύσεων), ενώ τέλος τα ταχυκίνητα καταναλωτικά προϊόντα αναπτύχθηκαν κατά 10,5%.

Η αύξηση των ταχυκίνητων καταναλωτικών οδηγήθηκε κυρίως από τις κατηγορίες καθαρισμού και υγιεινής του σπιτιού (18,0%), καθώς και από τα τυποποιημένα τρόφιμα και ροφήματα (9,8%), ενώ χαμηλότερος συγκριτικά ήταν ο ρυθμός ανάπτυξης για τις κατηγορίες των καλλυντικών και της ατομικής περιποίησης (5,4%).

Η ΕΡΕΥΝΑσχολιάστε εδώ

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Η ΕΡΕΥΝΑδιαβάστε επίσης
Nature Spot e-shop