Τετάρτη 06.11.2024 | Εορτάζουν: Λεονάρδος

Αριθμός Μ.Η.Τ. 232067

Η ιστοσελίδα www.trikalaerevna.gr σύμφωνα με την απόφαση Ε/1117/29-03-2024 της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης / Διεύθυνση Εποπτείας Μέσων Ενημέρωσης / Τμήμα Μητρώου και Διαφάνειας έλαβε την πιστοποίηση εγγραφής στο Ηλεκτρονικό Μητρώο Ηλεκτρονικού Τύπου (Μ.Η.Τ.) στον Νομό Τρικάλων σύμφωνα με το Ν.5005/2022. O κατάλογος των πιστοποιημένων επιχειρήσεων ηλεκτρονικού τύπου αναρτάται στην ιστοσελίδα της Γ.Γ.Ε.Ε.

Αναβαθμισμένος εξοπλισμός στα ΚΕΠ του Δήμου Τρικκαίων

ΤΟΠΙΚΑ 04.10.2024 | 8:02 πμ

Γράφει ο/η

newsroom

Γράφει ο/η newsroom

Σε αναβάθμιση και αντικατάσταση του υλικοτεχνικού εξοπλισμού σε όλα τα ΚΕΠ προχώρησε ο Δήμος Τρικκαίων. Το έργο πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο υλοποίησης του έργου «Εκσυγχρονισμός των ΚΕΠ» που έχει ενταχθεί στο Σχέδιο «Ελλάδα 2.0» και χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας. Ο εξοπλισμός τοποθετήθηκε στα ΚΕΠ Τρικάλων, Βαλτινού, Μεγαλοχωρίου, Μ. Καλυβίων, Παλαιοπύργου, Ριζώματος, Πρίνους.

Επίσης, από τον Οκτώβριο του 2023 έγινε μετάβαση από το παλιό Πληροφοριακό Σύστημα Back Office Ερμής, στο νέο Πληροφοριακό Σύστημα KEP Back Office (υποστηρικτικές υπηρεσίες).  Σχεδιάστηκε για το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης από το Εθνικό Δίκτυο Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας ΑΕ (ΕΔΥΤΕ  ΑΕ)-GRNET και στοχεύει στην καλύτερη και ποιοτικότερη εξυπηρέτηση του πολίτη.  Το Πρόγραμμα αποτελεί ένα από τα Προγράμματα των γνωστών ως ΕΕΑ Grants Greece, δηλαδή τον χρηματοδοτικό Μηχανισμό του ΕυρωπαΪκού Οικονομικού Χώρου (ΕΟΧ) (ΕΕΑ and Norway Grants) που αντιπροσωπεύουν τη συμβολή της Ισλανδίας ,του Λιχτενστάιν και της Νορβηγίας για μια πράσινη ανταγωνιστική Ευρώπη χωρίς αποκλεισμούς.

Τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) εξάλλου, αποτελούν την τελευταία εικοσαετία, έναν από τους πιο φιλικούς προς τον πολίτη και ταυτόχρονα αποτελεσματικούς τομείς της ελληνικής Δημόσιας Διοίκησης.  Αποτελούν οργανικές μονάδες των Δήμων και διεκπεραιώνουν – μέχρι στιγμής – 1057 διαδικασίες της Δημόσιας Διοίκησης, διαδικασίες που αυξάνονται συνεχώς. Επίσης τα ΚΕΠ παρέχουν τη δυνατότητα εξυπηρέτησης ,εκτός της φυσικής παρουσίας, με βιντεοκλήσεις και ψηφιακές αιτήσεις μέσω gov.gr.

Η διατήρηση της ποιότητας των υπηρεσιών από τα ΚΕΠ προς τον πολίτη απαιτούν συνεχείς επενδύσεις σε πολλαπλά επίπεδα, όπως η ενίσχυση των τεχνολογικών και των κτηριακών υποδομών.

Η ΕΡΕΥΝΑσχολιάστε εδώ

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Η ΕΡΕΥΝΑδιαβάστε επίσης