Δευτέρα 07.10.2024 | Εορτάζουν: Σέργιος, Σεργία, Σεργιανή, Σεργιούλα, Βάκχος, Βάκχη, Βακχία, Πολυχρόνης, Πολυχρόνιος, Χρόνης, Πολυχρονία, Πολυχρονούλα

Αριθμός Μ.Η.Τ. 232067

Η ιστοσελίδα www.trikalaerevna.gr σύμφωνα με την απόφαση Ε/1117/29-03-2024 της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης / Διεύθυνση Εποπτείας Μέσων Ενημέρωσης / Τμήμα Μητρώου και Διαφάνειας έλαβε την πιστοποίηση εγγραφής στο Ηλεκτρονικό Μητρώο Ηλεκτρονικού Τύπου (Μ.Η.Τ.) στον Νομό Τρικάλων σύμφωνα με το Ν.5005/2022. O κατάλογος των πιστοποιημένων επιχειρήσεων ηλεκτρονικού τύπου αναρτάται στην ιστοσελίδα της Γ.Γ.Ε.Ε.

Ανοιχτή Εκδήλωση με θέμα «STEM και Νέες Τεχνολογίες»

ΤΟΠΙΚΑ 25.09.2024 | 8:37 πμ

Γράφει ο/η

newsroom

Γράφει ο/η newsroom

Το Αναπτυξιακό Κέντρο Θεσσαλίας (ΑΚΕΘ) διοργανώνει ανοιχτή διήμερη εκδήλωση με θέμα «STEM και Νέες Τεχνολογίες».

Στόχος της Εκδήλωσης είναι η παρουσίαση των σύγχρονων εξελίξεων γύρω από την ολοένα αυξανόμενη ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών στον κλάδο της εκπαίδευσης, καθώς και τα οφέλη της εκπαίδευσης STEM.

Το κοινό που θα παρευρεθεί στην εκδήλωση θα έχει τη δυνατότητα να πειραματιστεί με κάποια από τα εκθέματα και να συμμετάσχει σε διασκεδαστικές δραστηριότητες που απευθύνονται σε μεγάλους αλλά και παιδιά!

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 27 και το Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου 2024, και ο χώρος θα είναι ανοιχτός μεταξύ 10:00-19:00, στην αίθουσα της Πινακοθήκης του Ζωγράφου Θεόδωρου Μάρκελλου επί της οδού Γαριβάλδη 6 στα Τρίκαλα (Πλησίον εισόδου του Πνευματικού Κέντρου).

Πληροφορίες σχετικά με τα εκθέματα της εκδήλωσης μπορείτε να βρείτε παρακάτω:

  1. Ρομποτικός Βραχίονας

Ένας ρομποτικός βραχίονας σχεδιασμένος για εκπαίδευση STEM, με γραφικό προγραμματισμό και δυνατότητα αλληλεπίδρασης με πολλαπλά εργαλεία.

  1. Ανθρωποειδές Ρομπότ

Ένα μικρό, προγραμματιζόμενο ανθρωποειδές ρομπότ με σερβοκινητήρες για ευέλικτες κινήσεις όπως χορό και καράτε. Διαθέτει αναγνώριση προσώπου, φωνητική αλληλεπίδραση και συνδεσιμότητα 4G LTE.

  1. Ρομποτικός Σκύλος

Ένας προγραμματιζόμενος ρομποτικός σκύλος με σερβοκινητήρες και αλουμινένιο σκελετό, σχεδιασμένος για εκπαιδευτικούς σκοπούς. Χρησιμοποιεί τον υπολογιστή Raspberry Pi ως ελεγκτή, επιτρέποντας προγραμματισμό μέσω Python και υποστήριξη λειτουργιών τεχνητής νοημοσύνης, όπως αναγνώριση προσώπου και ανίχνευση αντικειμένων.

  1. 3D Scanner

Το 3D scanner είναι ένα εργαλείο που σου επιτρέπει να σκανάρεις αντικείμενα σε τρεις διαστάσεις και να δημιουργείς ψηφιακά αντίγραφα τους με ακρίβεια. Χρησιμοποιείται για να αποτυπώνει λεπτομέρειες από αντικείμενα και ανθρώπους, και μπορεί να αξιοποιηθεί για εκπαιδευτικούς σκοπούς, σχεδιασμό και δημιουργία διάφορων μοντέλων.

  1. Εξοπλισμός VR

Το VR Headset Quest 3 είναι μια συναρπαστική συσκευή που σε ταξιδεύει μέσα από την εικονική πραγματικότητα! Με αυτό, μπορείς να εξερευνήσεις παιχνίδια, περιπέτειες και εκπαιδευτικά προγράμματα, βλέποντας τα όλα γύρω σου σαν να είσαι πραγματικά εκεί.

  1. 3D Εκτυπωτής

Ο 3D εκτυπωτής λειτουργεί με τη διαδικασία της προσθετικής κατασκευής, όπου στρώσεις πλαστικού υλικού οι οποίες τοποθετούνται μία πάνω στην άλλη για να δημιουργήσουν τρισδιάστατα αντικείμενα. Ο εκτυπωτής θερμαίνει το υλικό και το εξωθεί μέσα από ένα ακροφύσιο, το οποίο κινείται με ακρίβεια σε τρεις άξονες (X, Y, Z) για να σχηματίσει το μοντέλο.

  1. Ρομπότ GPT κατασκευασμένο από το ΑΚΕΘ

Το ρομπότ σχεδιάστηκε στο Blender (πρόγραμμα σχεδίασης 3D γραφικών) και εκτυπώθηκε με την βοήθεια 3D εκτυπωτή εξ ολοκλήρου από την ομάδα του ΑΚΕΘ. Στη συνέχεια προσαρμόστηκε συσκευή τάμπλετ στο στήθος του ρομπότ η οποία τρέχει μια προσαρμοσμένη έκδοση της δικής μας AI, βασισμένη στην τεχνολογία LLM (Large Language Model).

  1. Πίστα Διαγωνισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής

Στην πίστα αυτή αντιμετωπίζονται διάφορες εκπαιδευτικές προκλήσεις με την χρήση ρομποτικής κατασκευής. Το ρομπότ πρέπει να εκτελέσει διάφορες αποστολές, ανταποκρινόμενο σε συγκεκριμένα ερεθίσματα.

  1. Μακέτα Έξυπνης Πόλης

Η μακέτα της έξυπνης πόλης παρουσιάζει πώς η τεχνολογία μπορεί να βελτιώσει την καθημερινή ζωή σε αστικό περιβάλλον.

  1. Πίστα Διαγωνισμού Ποδοσφαίρου με Ρομπότ

Οι μαθητές Δημοτικού και Γυμνασίου θα δοκιμάσουν τις δεξιότητές τους στον προγραμματισμό και τον έλεγχο ρομπότ παίζοντας ποδόσφαιρο. Τα ρομπότ έχουν προγραμματιστεί ώστε να κινούνται, να χειρίζονται την μπάλα και να προσπαθούν να σκοράρουν γκολ. Είναι μια διασκεδαστική δραστηριότητα που συνδυάζει την τεχνολογία με τον αθλητισμό!

  1. Μακέτα Jump & Bend

Αυτή η μακέτα / αφίσα παρουσιάζει ένα Project μαθητών διαγωνιστικού τμήματος εκπαιδευτικής ρομποτικής, όπου αναλύουν και προτείνουν λύσεις για την υγεία και την ευελιξία του ανθρώπινου σώματος μέσω της άσκησης, σε εσωτερικούς χώρους.

Θα είναι χαρά μας η συμμετοχή σας!

https://www.aketh.gr/nea/anoixti-ekdilosi-me-thema-stem-kai-nees-texnologies

Η ΕΡΕΥΝΑσχολιάστε εδώ

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Η ΕΡΕΥΝΑδιαβάστε επίσης