" /> Απολογισμός εκπαιδευτικού έργου σε σχολεία προσχολικής εκπαίδευσης και διακρίσεις! - Η ΕΡΕΥΝΑ
Τετάρτη 30.11.2022 | Εορτάζουν: Ανδρέας, Αντρέας, Ανδρίκος, Αντρίκος, Ανδριάνα, Ανδρούλα, Ανδριανή, Αντριάννα

Απολογισμός εκπαιδευτικού έργου σε σχολεία προσχολικής εκπαίδευσης και διακρίσεις!

ΤΟΠΙΚΑ18.06.2018 | 6:48 μμ

Γράφει ο/η

newsroom

Γράφει ο/η newsroom

Δυο σχολεία προσχολικής εκπαίδευσης από το Νομό μας, το Νηπιαγωγείο Ριζαριού και το Νηπιαγωγείου Αγίου Κωνσταντίνου τιμήθηκαν τη χρονιά που μας πέρασε σε εθνικό κι ευρωπαϊκό επίπεδο με το βραβείο ποιότητας etwinning υλοποιώντας το εκπαιδευτικό σχέδιο “Listen to the silence of the forest”

Στο έργο, ιδρυτής του οποίου ήταν η κ. Μαγκιώση ΄Αννα, Δ/ντρια του Νηπιαγωγείου Ριζαριού συμμετείχαν ως εταιρικά άλλα δύο νηπιαγωγεία από Ελλάδα, το Νηπιαγωγείο Αγίου Κωνσταντίνου με υπεύθυνη υλοποίησης την κ Μαρία Παπαζαφείρη από τον Ν Τρικάλων, ένα από τη Λάρισα και οκτώ δημοτικά και νηπιαγωγεία από Πολωνία, Ουκρανία, Σκόπια, Λιθουανία, Ιταλία, Ισπανία, Εσθονία και Τουρκία.

Η υλοποίηση του έργου βάρυνε αποκλειστικά τους εκπαιδευτικούς των αντίστοιχων σχολείων όλων των χωρών, καθ ότι το έργο είναι ατομικό κι ανήκει στον εκπαιδευτικό που το υλοποιεί και την τάξη του κι όχι στο σύνολο των εκπαιδευτικών του σχολείου, χωρίς να αποκλείεται η συμμετοχή άλλων εκπαιδευτικών από το ίδιο σχολείο, εφ όσον επιθυμούν να συμμετέχουν στο ίδιο σχέδιο, υλοποιώντας παράλληλα και οι ίδιοι τις δραστηριότητες του έργου.

Κατά τη διάρκεια του έργου τα παιδιά είχαν την ευκαιρία αξιοποιώντας όλες τις ευκαιρίες και τα μέσα και μέσα από επιλεγμένες δραστηριότητες να παίξουν, να ασκηθούν στις νέες τεχνολογίες, να δημιουργήσουν, να πειραματιστούν, να ανακαλύψουν τον μαγικό κόσμο του δάσους και το οικοσύστημά του, να το εξερευνήσουν, να αντιληφθούν τη σημασία του για την ίδια μας τη ζωή, να το αγαπήσουν και να αντιληφθούν την ανάγκη προστασίας του καλλιεργώντας συγχρόνως την οικολογική τους συνείδηση.

Το έργο τιμήθηκε σε όλες τις χώρες της Ευρώπης που συμμετείχαν στο σχέδιο και θεωρήθηκε ως μια από τις καλύτερες καλές πρακτικές στην Λιθουανία, Εστονία και πρόσφατα στην Πολωνία επίσης.

Στην Ελλάδα τιμήθηκε επίσης με το αριστείο καλύτερης εκπαιδευτικής προσέγγισης του βιώσιμου στόχου ανάπτυξης «Ζωή στη Στεριά» στο πλαίσιο του Bravo Schools, του Πανελλήνιου Σχολικού Διαγωνισμού για τους 17 ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ, που αναπτύσσεται με την έγκριση του Υπουργείου Παιδείας (Φ.14/ΕΑ/163317/168423/Δ1), κατόπιν συμμετοχής στο διαγωνισμό του Νηπιαγωγείου Ριζαριού, αντιληφθούν που εκπροσωπούσε η κ. Μαγκιώση Άννα, ως ιδρύτρια του έργου.

Το eTwinning είναι μια Ευρωπαϊκή δράση μέσω της οποίας σχολεία από διαφορετικές Ευρωπαϊκές χώρες, κάνοντας χρήση εργαλείων Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ), συνεργάζονται ώστε να αποκομίσουν παιδαγωγικά, κοινωνικά και πολιτισμικά οφέλη. Η δράση eTwinning δίνει στα σχολεία την ευκαιρία να μάθουν μαζί, να μοιραστούν τις απόψεις τους και να δημιουργήσουν καινούργιες φιλίες.

To eTwinning δεν σκοπεύει να αντικαταστήσει την παραδοσιακή μορφή ανταλλαγής μαθητών. Απλά διευκολύνει την επικοινωνία και διευρύνει ορίζοντες. Είναι μία συνεργατική δράση όπου 2 τουλάχιστον σχολεία από 2 τουλάχιστον ευρωπαϊκές χώρες, έχουν τη δυνατότητα να επεξεργαστούν από κοινού ένα θέμα κάνοντας αποκλειστικά και μόνο χρήση εργαλείων Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών, ανταλλάσσοντας online τα έργα και τις ιδέες τους.

Τα δυο διακριθέντα Νηπιαγωγεία, χάρη στην επιμελή κι αξιόλογη εργασία των συμμετεχόντων εκπαιδευτικών στο σχέδιο Μαγκιώση Άννας (Νηπιαγωγείο Ριζαριού) και Μαρίας Παπαζαφείρη (Νηπιαγωγείο Αγίου Κωνσταντίνου) επισκέφτηκε ο σύλλογος Δασκάλων και Νηπιαγωγών Τρικάλων και προσέφερε ως δώρο ένα εξαιρετικό βιβλίο με τίτλο «Ο δικαιωματούλης»των συγγραφέων Στέλλας Μαβίδου και Μαρίας Θεοχάρη, που μιλάει για τα δικαιώματα των παιδιών τους οποίους κι ευχαριστούν δημόσια οι δυο Νηπιαγωγοί.

ΟΙ ανακοινώσεις μέσω του τοπικού τύπου και μέσων μαζικής ενημέρωσης υπάγονται στα πλαίσια διάδοσης της δράσης etwinning.

Από το 2014 η ευρωπαϊκή δράση eTwinning ενισχύεται ως μέρος του προγράμματος Erasmus+ (2014-2020), παίζοντας πλέον κεντρικό ρόλο στην υποστήριξη όλων των τύπων ευρωπαϊκής συνεργασίας, στο πεδίο της σχολικής εκπαίδευσης.

Η ΕΡΕΥΝΑσχολιάστε εδώ

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Η ΕΡΕΥΝΑδιαβάστε επίσης