ΤΟΠΙΚΑ 16.05.2020

Γράφει ο/η
Γράφει ο/η newsroom
Με συνέπεια και σεβασμό προς το επιβατικό κοινό το Αστικό ΚΤΕΛ Τρικάλων προχώρησε και αυτό το Σάββατο στην απολύμανση των λεωφορείων του.
Από την αρχή της πανδημίας το Αστικό ΚΤΕΛ λαμβάνει σταθερά όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας, για προσωπικό και επιβάτες, τηρώντας πιστά τις οδηγίες του ΕΟΔΥ.
Πάντα με τον ίδιο σεβασμό θα συνεχίσει σταθερά να τηρεί σχολαστικά μέτρα καθαριότητας και υγιεινής για όσο διάστημα είναι απαραίτητο.