Αριθμός Μ.Η.Τ. 232067
Η ιστοσελίδα www.trikalaerevna.gr σύμφωνα με την απόφαση Ε/1117/29-03-2024 της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης / Διεύθυνση Εποπτείας Μέσων Ενημέρωσης / Τμήμα Μητρώου και Διαφάνειας έλαβε την πιστοποίηση εγγραφής στο Ηλεκτρονικό Μητρώο Ηλεκτρονικού Τύπου (Μ.Η.Τ.) στον Νομό Τρικάλων σύμφωνα με το Ν.5005/2022. O κατάλογος των πιστοποιημένων επιχειρήσεων ηλεκτρονικού τύπου αναρτάται στην ιστοσελίδα της Γ.Γ.Ε.Ε.
ΤΟΠΙΚΑ 19.12.2019
Γράφει ο/η
Γράφει ο/η Θανάσης Τσαγγαράς
Την προσοχή των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης της Θεσσαλίας αλλά ταυτόχρονα κι όλης της χώρας κέντρισε το περιστατικό αποκόλλησης του κάδου περισυλλογής από απορριμματοφόρο του Δήμου Τρικκαίων. Έντυπα και ηλεκτρονικά ΜΜΕ ήρθαν να σταθούν για μια ακόμη ημέρα στο συμβάν που σημειώθηκε το μεσημέρι της Τρίτης στην περιοχή των Καρυών, χωρίς ευτυχώς να σημειωθούν τραυματισμοί.
Το θέμα ήρθε ωστόσο να απασχολήσει και την χθεσινοβραδινή συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Τρικκαίων με τους επικεφαλής των δημοτικών παρατάξεων, αλλά και μεμονωμένους δημοτικούς συμβούλους να ζητούν εξηγήσεις για το συμβάν. Απαντήσεις στα ερωτήματα που τέθηκαν κλήθηκαν να δώσουν ο δήμαρχος Τρικκαίων κ. Δημήτρης Παπαστεργίου, όπως επίσης και ο αρμόδιος αντιδήμαρχος κ. Γιώργος Ζιώγας.
Η αρχή έγινε με τον επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης κ. Κώστα Κρεμμύδα, εκφράζοντας απορίες τόσο για το στόλο των οχημάτων, όσο και την ασφάλεια των εργαζόμενων.
«Το περιστατικό δεν είναι ούτε για σπέκουλες, ούτε για πολιτική εκμετάλλευση και πρέπει να φύγουμε από το Δημοτικό Συμβούλιο με απαντήσεις», ήταν μερικά από τα λόγια του κ. Κώστα Κρεμμύδα.
Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκε και ο κ. Γιώργος Καϊκης, ο οποίος επεσήμανε σειρά ζητημάτων που έχουν τα χαρακτηριστικά αδιαφορίας ή ολιγωρίας, αλλά μεσολαβούν και άλλα στοιχεία, όπως η μείωση των δρομολογίων.
Στο θέμα τοποθετήθηκαν οι επικεφαλής των παρατάξεων κ.κ. Σπήλιος Τσιγάρας, ο οποίος τόνισε ότι πίσω από την βιτρίνα της έξυπνης πόλης κρύβεται η δύσξκολη καθημερινότητα, ο κ. Στέλιος Μπετσιμέας, ζητώντας ενημέρωση για το απίστευτο αυτό περιστατικό, αλλά και δημοτικοί σύμβουλοι μεταξύ αυτών οι κ.κ. Αλέκος Πολυμερόπουλος και Θεόδωρος Σπανός.
Σε λεπτομερή περιγραφή της κατάστασης του απορριμματοφόρου, όπως την αποτυπώνουν οι τακτικοί τεχνικοί έλεγχοι, προχώρησε ο αντιδήμαρχος Καθαριότητας κ. Γιώργος Ζιώγας, απαντώντας στην ομοβροντία ερωτήσεων των συμβούλων της αντιπολίτευσης για την καταλληλότητα του επίμαχου οχήματος. Στην τοποθέτηση του ο αντιδήμαρχος καθαριότητας ανέφερε πως το όχημα αγοράστηκε το 2001 (μαζί με ένα ακόμα) από επώνυμη εταιρεία, η οποία και διενεργεί ανά τακτά διαστήματα ελέγχους στο απορριματοφόρο.
Επί του θέματος τοποθετήθηκε και ο δήμαρχος κ. Δημήτρης Παπαστεργίου. «Είναι αλήθεια ότι ο στόλος είναι παλιός και δε μπορούμε να τα βγάλουμε εις πέρας και για αυτό ένα κομμάτι – ορθώς- το δώσαμε στην Περιφέρεια σε ιδιώτες, χωρίς να έχει καταγραφεί κανένα πρόβλημα. Μακάρι να είχαμε χρήματα να πάρουμε απορριμματοφόρα. Θα περιμένω να δω το αποτέλεσμα που θα βγάλει η έρευνα και υπάρχουν στοιχεία για όλα αυτά, για ό,τι έγινε και για ό,τι δεν έγινε», ανέφερε μεταξύ των άλλων ο δήμαρχος.
Ξύπνησαν μνήμες
Ευτυχώς αυτή τη φορά ο οδηγός και οι επιβαίνοντες στο απορριμματοφόρο, υπήρξαν ιδιαίτερα τυχεροί. Σε αυτό το ατύχημα οι υπάλληλοι είχαν «Άγιο» κι από τύχη δεν θρηνήσαμε θύματα.
Λίγους μήνες πριν και συγκεκριμένα στις 26 Φεβρουαρίου ένας 50χρονος υπάλληλος της Υπηρεσίας Πρασίνου του Δήμου Τρικκαίων έχανε τη ζωή του εν ώρα εργασίας στο Ρίζωμα.
Ο δενδροκηπουρός της Διεύθυνσης Πρασίνου, τραυματίστηκε θανάσιμα από ηλεκτροπληξία, όταν κατά τη διάρκεια εργασιών κοπής κλαδιών δένδρων στο χωριό Ρίζωμα, το κοπτικό μηχάνημα που χειριζόταν έκοψε καλώδιο της ΔΕΗ.
Για το τραγικό συμβάν είχαν επιληφθεί όλες οι αρμόδιες Υπηρεσίες για να διαπιστωθούν τα ακριβή αίτια του ατυχήματος. Που βρίσκεται ωστόσο σήμερα το θέμα; Σύμφωνα με πληροφορίες έχει ολοκληρωθεί η έκθεση που πραγματοποίησε η Επιθεώρηση Εργασίας και οι οποία έχει παραδοθεί στις Δικαστικές Αρχές. Ωστόσο γραφειοκρατικά ζητήματα που βρέθηκαν μπροστά καθ’ όλη την διάρκεια όλων των μηνών που μεσολάβησαν είχαν σειρά καθυστερήσεων.