Κυριακή 29.11.2020 | Εορτάζουν: Φαίδρα, Φαιδρούλα, Φαιδρίνα, Φιλούμενος, Φίλος, Φιλουμένη, Φιλομίνα, Φιλομίλα, Φιλομίλη, Φίλη

Δ. Μετεώρων: Πως θα γίνεται η εξυπηρέτηση των πολιτών

ΤΟΠΙΚΑ09.11.2020 | 5:36 μμ

Γράφει ο/η

newsroom

Γράφει ο/η newsroom

Ο Δήμος Μετέωρων, στο πλαίσιο της δεύτερης καραντίνας, που επιβλήθηκε στη χώρα από 07 Νοεμβρίου 2020 έως 31 Νοεμβρίου 2020 και με μοναδικό γνώμονα την υγεία των Δημοτών αλλά και των εργαζομένων του Δήμου μας αλλά και με στόχο τη μείωση της διασποράς του COVID-19, σας ενημερώνει, ότι για όσο χρονικό διάστημα διαρκέσει η επιβεβλημένη καραντίνα και σύμφωνα με την Εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών, η εξυπηρέτηση των πολιτών θα γίνεται υποχρεωτικά τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά και μόνο σε επείγουσες περιπτώσεις, που απαιτείται δια ζώσης παρουσία, η εξυπηρέτηση θα γίνεται κατόπιν ραντεβού.

Οι τηλεφωνικοί αριθμοί, που είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΙ για τις συναλλαγές με τις υπηρεσίες του Δήμου: 

  1. Τηλεφωνικό Κέντρο: 2432350200
  2. Γραφείο Δημάρχου: 2432350201
  3. Πρωτόκολλο: 2432350216
  4. Δημοτολόγιο – Ληξιαρχείο : 2432350213 και 2432350215
  5. Θέματα Προσωπικού : 2432350252
  6. Οικονομική Υπηρεσία (γενικά θέματα) : 2432350253
  7. Ταμείο Δήμου : 2432350220
  8. Τεχνική Υπηρεσία : 2432350290-293
  9. Πολεοδομία : 2432352202
  10. Δημοτική Αστυνομία : 2432350280
  11. ΚΕΠ : 2432350270-273
  12. Κέντρο Κοινότητας: 24320-78661
  13. ΚΕΠ Υγείας: 24320-78662
  14. ΔΕΥΑ Μετεώρων: 2432350260-263

και ηλεκτρονικά στις διευθύνσεις: info@dimosmeteoron.com και protokolo@dimosmeteoron.com και με το γραφείο Δημάρχου στη διεύθυνση: gdimarxou@dimosmeteoron.com

Επιπλέον ο Δήμος Μετεώρων έχει δημιουργήσει τηλεφωνική γραμμή ηλικιωμένων και ευπαθών ομάδων. Καλώντας στο 2432078661 και στις ώρες 8:00 με 15:00 το προσωπικό του Δήμου θα καταγράφει και θα αξιολογεί το αίτημα και θα βοηθάει στην επίλυση καθημερινών ζητημάτων όπως για θέματα φαρμακευτικής περίθαλψης και μεταφοράς ειδών πρώτης ανάγκης, επείγουσες συνδιαλλαγές με τα ΚΕΠ (αιτήσεις – πιστοποιητικά).

Τέλος και πέραν των ισχύοντων υγειονομικών πρωτοκόλλων ισχύουν τα κάτωθι:

-Στις υπηρεσίες που απαιτείται φυσική παρουσία των υπαλλήλων η προσέλευση θα γίνεται σε τρεις βάρδιες (07.00 – 15:00, 08:00 – 16:00, 09.00 – 17:00) και θα ισχύουν οι αποστάσεις 1,5 μέτρου μεταξύ των εργαζομένων, καθώς και η υποχρεωτική χρήση μάσκας σε όλους τους χώρους.

-Όσοι εργαζόμενοι έχουν παιδιά στο γυμνάσιο έχουν δικαίωμα εναλλακτικού ωραρίου, μειωμένης βάρδιας κατά 25% ή άδειας ειδικού σκοπού.

-Όσοι ανήκουν ή έχουν παιδιά που ανήκουν, στις ομάδες υψηλού κινδύνου, μπορούν να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους με τηλεργασία, όπου είναι εφικτό, αλλά δικαιολογείται η παραμονή τους στο σπίτι.

Ο Δήμος Μετεώρων για ακόμη μια φορά βρίσκεται στο πλευρό των Δημοτών και ειδικότερα αυτών που το έχουν ανάγκη και προσπαθεί για την καλύτερη εξυπηρέτηση τους, ειδικότερα αυτές τις δύσκολες μέρες του εγκλεισμού και της καραντίνας. Πρέπει όλοι μας να αποφύγουμε τις άσκοπες μετακινήσεις και να βρούμε εναλλακτικούς τρόπους αντιμετώπισης των θεμάτων της καθημερινότητας που μπορεί να προκύψουν, στο μέτρο πάντοτε του εφικτού.

ΣΤΑΜΑΤΑΩ ΤΟΝ ΙΟ – ΜΕΝΩ ΑΣΦΑΛΗΣ – ΜΕΝΩ ΣΠΙΤΙ – ΔΕΝ ΠΑΩ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΤΗΛΕΦΩΝΩ.

Μείνετε ασφαλείς, υγιείς και ψύχραιμοι.

 

Από το γραφείο του Δημάρχου

Η ΕΡΕΥΝΑσχολιάστε εδώ

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Η ΕΡΕΥΝΑδιαβάστε επίσης
Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε στα links: www.thessalia-espa.gr, www.efepae.gr, www.aedep.gr, www.espa.gr

Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε στα links:
www.thessalia-espa.gr, www.efepae.gr, www.aedep.gr, www.espa.gr


Η φρέσκια γεύση που δίνετε στην ημέρα σας... Nature Spot e-shop