Πέμπτη 22.02.2024 | Εορτάζουν: Θαλάσσιος, Θαλάσσης, Θάλασσα, Θαλασσινή, Θαλασσιά, Θαλασσία

Δεύτερος εικαστικός περίπατος από το ΚΔΑΠ «ΤΟ ΦΡΟΥΡΙΟ»

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΟΠΙΚΑ25.01.2024 | 4:35 μμ

Γράφει ο/η

newsroom

Γράφει ο/η newsroom

Μια ακόμη σημαντική συνεισφορά δημοτικών δομών στα παιδιά. Αυτή τη φορά από το ΚΔΑΠ «ΦΡΟΥΡΙΟ» του Δήμου Τρικκαίων, που την Παρασκευή 19 Ιανουαρίου 2024 υλοποίησε εκπαιδευτικό – πολιτιστικό πρόγραμμα. Συγκεκριμένα, μαθητές και μαθήτριες του ΚΔΑΠ εξερεύνησαν την έκθεση «ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΑΠΑΝΘΙΣΜΑ, Από τον Γύζη έως το σήμερα» μέσα από τον 2ο «Εικαστικό Περίπατο».

Στο πλαίσιο της δράσης «Εικαστικοί Περίπατοι» του Κέντρου Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών (ΚΔΑΠ) ΦΡΟΥΡΙΟ, με στόχο την εξοικείωση του νεότερου κοινού με τον κόσμο της τέχνης, η υπεύθυνη της δομής Μαρία Παλάβρα σε συνεργασία με την εικαστικό Ίριδα Μπουρνάζου, και τις εκπαιδευτικούς κ. Γλυκερία Στεφανή και Χριστίνα Μητσιάδη, οργάνωσαν την επίσκεψη και ξενάγηση των μαθητών στη Στέγη Τέχνης και Πολιτισμού του Ιδρύματος Μακρή.

Μια εντυπωσιακή συλλογή έργων από τους σημαντικότερους δημιουργούς της ελληνικής εικαστικής τέχνης αποτελεί η έκθεση «ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΑΠΑΝΘΙΣΜΑ, Από τον Γύζη έως το σήμερα». Ένα πανόραμα της ελληνικής ζωγραφικής, με έργα από ιδιωτικές συλλογές. Παρουσιάζονται ιστορικοί καλλιτέχνες, που από τον 19ο αιώνα μέχρι και σήμερα πρωταγωνιστούν στην ελληνική καλλιτεχνική σκηνή, ενώ παράλληλα παρατίθενται σύγχρονοι εικαστικοί οι οποίοι διεκδικούν τη δική τους θέση στην ιστορία της τέχνης.

Στο πρώτο μέρος της επίσκεψης έγινε παρουσίαση των ζωγράφων και των εκτιθέμενων έργων τους, με νοηματική εμβάθυνση στη ζωγραφική αφήγηση των πινάκων και εκτενή αναφορά σε ζωγραφικά ρεύματα και χαρακτηριστικά που επηρέασαν τους καλλιτέχνες. Κατόπιν, μέσα από το ανοιχτό μάθημα ζωγραφικής που πραγματοποιήθηκε εντός της έκθεσης, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να εκφράσουν τη δημιουργικότητά τους, να αλληλεπιδράσουν και να εμπνευστούν από τα έργα τέχνης.

Η εκπαιδευτική περιήγηση στη Στέγη Τέχνης και Πολιτισμού του Ιδρύματος Μακρή και η επαφή με τον οπτικό πολιτισμό, αποτελεί ένα παράδειγμα επιτυχούς συνεργασίας, προσφέροντας μια ουσιαστική σύνδεση των μαθητών με την τέχνη ως πολιτισμικό φαινόμενο.

Η ΕΡΕΥΝΑσχολιάστε εδώ

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Η ΕΡΕΥΝΑδιαβάστε επίσης