ΤΟΠΙΚΑ 03.04.2025
Γράφει ο/η
Γράφει ο/η newsroom
Εκστρατεία για την ενημέρωση των στοιχείων των πολιτών ξεκινά η ΔΕΥΑ, με στόχο τη βελτίωση της εξυπηρέτησης των καταναλωτών.
Η δημοτική επιχείρηση ύδρευσης και αποχέτευσης στον Δήμο Τρικκαίων καλεί ιδιοκτήτες και καταναλωτές να επικαιροποιήσουν τα στοιχεία τους στο μητρώο της ΔΕΥΑΤ. Στόχος, η προσφορά αμεσότερης εξυπηρέτησης και η ενημέρωση των καταναλωτών για ζητήματα που τους αφορούν.
Τα οφέλη από την επικαιροποίηση των στοιχείων είναι:
Η διαδικασία για την ενημέρωση των στοιχείων είναι απλή και μπορεί να γίνει με τρεις τρόπους:
1)Συμπληρώνουμε τη φόρμα που συνοδεύει τον λογαριασμό μας και τη στέλνουμε με e-mail στο customers@deyat.gr μαζί με τα τυχόν απαιτούμενα δικαιολογητικά.
2)Κάνουμε την ενημέρωση ηλεκτρονικά μέσω του συνδέσμου: https://www.deyat.gr/epikairopoiisi-stoixeion-idioktiti-katanaloti
3)Εάν οι παραπάνω τρόποι μας δυσκολέψουν, πηγαίνουμε στα κεντρικά γραφεία της ΔΕΥΑΤ, Ασκληπιού 35, και ζητάμε τη βοήθεια του Γραφείου Εξυπηρέτησης Δημότη.
Όπως τονίζει η ΔΕΥΑΤ: «Μαζί μπορούμε να κάνουμε τη διαφορά! Ενημερώνουμε σήμερα τα στοιχεία μας εύκολα και γρήγορα!».