Παρασκευή 25.04.2025 | Εορτάζουν: Νίκη

ΔΕΥΑΤ: Επικαιροποίηση των στοιχείων μας για καλύτερη εξυπηρέτηση

ΤΟΠΙΚΑ 03.04.2025 | 8:01 πμ

Γράφει ο/η

newsroom

Γράφει ο/η newsroom

Εκστρατεία για την ενημέρωση των στοιχείων των πολιτών ξεκινά η ΔΕΥΑ, με στόχο τη βελτίωση της εξυπηρέτησης των καταναλωτών.

Η δημοτική επιχείρηση ύδρευσης και αποχέτευσης στον Δήμο Τρικκαίων καλεί ιδιοκτήτες και καταναλωτές να επικαιροποιήσουν τα στοιχεία τους στο μητρώο της ΔΕΥΑΤ. Στόχος, η προσφορά αμεσότερης εξυπηρέτησης και η ενημέρωση των καταναλωτών για ζητήματα που τους αφορούν.

Τα οφέλη από την επικαιροποίηση των στοιχείων είναι:

  • Βέλτιστη εξυπηρέτηση, αποφυγή ταλαιπωρίας.
  • Ομαλή και απρόσκοπτη υδροδότηση.
  • Σωστές Χρεώσεις.
  • Εκπτώσεις που μπορεί να προκύπτουν.
  • Ειδικά μειωμένα τιμολόγια (Πολύτεκνοι, Τρίτεκνοι, ΑμεΑ, ΚΕΑ).
  • Επίλυση αιτημάτων και αποριών που προϋποθέτουν ταυτοποίηση.
  • Αποστολή ενημερωτικών χρήσιμων SMS.
  • Πρόσβαση στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της ΔΕΥΑΤ.
  • Περιβαλλοντική Ευαισθησία, αφού συμβάλλουμε στη μείωση σπατάλης χαρτιού.

Η διαδικασία για την ενημέρωση των στοιχείων είναι απλή και μπορεί να γίνει με τρεις τρόπους:

1)Συμπληρώνουμε τη φόρμα που συνοδεύει τον λογαριασμό μας και τη στέλνουμε με e-mail στο customers@deyat.gr  μαζί με τα τυχόν απαιτούμενα δικαιολογητικά.

2)Κάνουμε την ενημέρωση ηλεκτρονικά μέσω του συνδέσμου: https://www.deyat.gr/epikairopoiisi-stoixeion-idioktiti-katanaloti

3)Εάν οι παραπάνω τρόποι μας δυσκολέψουν, πηγαίνουμε στα κεντρικά γραφεία της ΔΕΥΑΤ, Ασκληπιού 35, και ζητάμε τη βοήθεια του Γραφείου Εξυπηρέτησης Δημότη.

Όπως τονίζει η ΔΕΥΑΤ: «Μαζί μπορούμε να κάνουμε τη διαφορά! Ενημερώνουμε σήμερα τα στοιχεία μας εύκολα και γρήγορα!».

Η ΕΡΕΥΝΑσχολιάστε εδώ

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Η ΕΡΕΥΝΑδιαβάστε επίσης