ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ 15.06.2020

Γράφει ο/η
Γράφει ο/η newsroom
Προθεσμία έως την ερχόμενη Δευτέρα 22 Ιουνίου έχουν οι ιδιοκτήτες ακινήτων που εισπράττουν μειωμένα κατά 40% ενοίκια για να δηλώσουν στην ηλεκτρονική πλατφόρμα της ΑΑΔΕ τα ποσά που εισέπραξαν κατά τους μήνες Μάρτιο έως και Ιούνιο και να συμψηφίσουν το 30% της ζημιάς που έχουν υποστεί με τον φόρο εισοδήματος ή και τον ΕΝΦΙΑ που θα κληθούν να πληρώσουν φέτος. Για να κερδίσουν την έκπτωση φόρου οι φορολογούμενοι, θα πρέπει η δήλωση των «χαμένων» ενοικίων να γίνει αποδεκτή από τους ενοικιαστές τους έως τις 26 Ιουνίου.