ΑΘΛΗΤΙΚΑ 03.07.2020

Γράφει ο/η
Γράφει ο/η Athletic News
Η διοίκηση της ομάδας του Αίολου πιστή στην καλή και συστηματική δουλειά που γίνεται σε όλα τα τμήματα των ακαδημιών και μετά την επιτυχία της παιδικής ομάδας που επικράτησε με 82-70 στον ημιτελικό και πέρασε στον μεγάλο Τελικό Θεσσαλίας παρέθεσε δείπνο στην παιδική ομάδα του συλλόγου στην “Γλυκιά Πάπρικα” που είναι και χορηγός στην αντρική ομάδα
Να θυμίσουμε ότι ο τελικός έχει ορισθεί για την Κυριακή στις 19:00 στο κλειστό του Παλαμά.
O Aίολος τα τελευταία χρόνια κυριαρχεί σε θεσσαλικό επίπεδο στο συγκεκριμένο πρωτάθλημα καθώς σχεδόν κάθε χρόνος αναδεικνύεται πρωταθλητής και το ίδιο θέλει να πράξει και φέτος, ειδικά από τη στιγμή που η φετινή φουρνιά είναι πάρα πολύ δυνατή.