Δωρεές 21.05.2020
Γράφει ο/η
Γράφει ο/η Λογιστήριο
– Το Διοικητικό Συμβούλιο του Σωματείου «Οι Φίλες της Αγάπης» προσέφερε 100 ευρώ για τους σκοπούς του Σωματείου στη μνήμη Αθανασίου Πουλιανίτη.
– Η κα Μαρία Παπαλεξίου προσέφερε 50 ευρώ στις «Φίλες της Αγάπης» στη μνήμη Αθανασίου Πουλιανίτη.
– Η κα Ρένα Παλαιολόγου προσέφερε στο Φιλανθρωπικό Σωματείο «Οι Φίλες της Αγάπης» το ποσό των 100 ευρώ εις μνήμην ιατρού Αθανασίου Πουλιανίτη.