ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ 28.04.2020

Γράφει ο/η
Γράφει ο/η newsroom
Για «δύο μέτρα και δύο σταθμά» έκανε λόγο ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Σταγών και Μετεώρων κ. Θεόκλητος, στο κήρυγμά του μετά την λειτουργία της Κυριακής, με αφορμή την εν κινήσει συναυλία της Αλ. Πρωτοψάλτη.
«Ο ίδιος ο Πρωθυπουργός κατέβηκε με μεγάλη ομάδα ανθρώπων, συνωστισμένων μεταξύ τους, χωρίς να υπάρχουν μέτρα ασφαλείας, και παρακολουθούσαν αυτήν τη συναυλία», ανέφερε. «Επειδή δεν μπορεί να υπάρχουν δύο μέτρα και δύο σταθμά και επειδή αυτή ήταν μία πράξη που προσβάλλει όλους εμάς, που κάναμε την υπακοή μας και κλειστήκαμε μέσα στους ναούς μας, σφραγίσαμε και τα μικρόφωνα, σφραγίσαμε και τις καμπάνες, για να μην παρανομήσουμε. Οι επιτάφιοι δεν βγήκαν, όταν οι λιτανείες των ιερών εικόνων ακόμα με μεμονωμένα με ιερείς δεν βγαίνουν, αλλά γίνονται αυτά μέσα στην Αθήνα, τότε κι εμείς είμαστε υποχρεωμένοι να κάνουμε το ίδιο. Και τις πόρτες ανοίξαμε, και τα μικρόφωνα ανοίξαμε και τις καμπάνες χτυπάμε, και είμαστε εδώ για να απολογηθούμε σε όποιον έχει το παράπονό του», συμπλήρωσε ο Σεβασμιώτατος.