Δευτέρα 19.10.2020 | Εορτάζουν: Κλεοπάτρα, Κλειώ, Πάτρα, Πατρούλα, Πατρίτσα, Φήλιξ, Φίληξ, Φίλιξ, Φίληκας, Φίληξα, Φιλήκη, Φηλικίτη

Ε-65: Από τα Γρεβενά τα αισιόδοξα μηνύματα

ΤΟΠΙΚΑ13.06.2020 | 1:09 μμ

Γράφει ο/η

Ελένη Χολέβα

Γράφει ο/η Ελένη Χολέβα

Αισιόδοξα μηνύματα φέρονται να προκύπτουν σε ότι αφορά την κατασκευή της σύνδεσης του Ε-65 με την Εγνατία αυτή τη φορά από φορείς του ν. Γρεβενών.

Ειδικότερα κατά τη συνάντηση με τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστα Καραμανλή του Βουλευτή Ν. Γρεβενών, κ. Ανδρέα Πάτση και με τη συμμετοχή του Δημάρχου Γρεβενών, κ. Γεωργίου Δασταμάνη και του Δημάρχου Δεσκάτης, κ. Δημητρίου Κορδίλα, τέθηκε σε συζήτηση το εξέχουσας σημασίας ζήτημα της κατασκευής του βόρειου τμήματος του αυτοκινητόδρομου Ε65, από τα Τρίκαλα μέχρι την Εγνατία Οδό. Ζήτημα που προτάσσει ως αίτημα και ο νομός Γρεβενών.

Στο μεγάλο αυτό έργο αναμένεται εντός του επόμενου διαστήματος η οριστική απόφαση για την έγκριση της χρηματοδότησης ώστε να ξεκινήσει η υλοποίησή του. Από την πλευρά του ο κ.Καραμανλής επιβεβαίωσε πως ο αυτοκινητόδρομος θα καταλήγει στο Κηπουρειό Γρεβενών.

Τα βήματα της κατασκευής του βόρειου τμήματος του Ε65

Με την έγκριση υλοποίησης του τμήματος Τρίκαλα-Εγνατία από την διεύθυνση ανταγωνισμού (DG Comp) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, ξεκινά ένας αγώνας δρόμου που θα μας φέρει στην έναρξη της κατασκευής.
Εκδίδεται υπουργική απόφαση που δίνει εντολή ολοκλήρωσης του έργου. Με αυτή την  απόφαση πάμε για την έναρξη του τμήματος, ενώ αποτελεί τροποποίηση της σύμβασης παραχώρησης του Αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδας που ξεκινά από τη Λαμία και πλέον θα φτάνει στο Κηπουρειό Γρεβενών.

Η απόφαση του υπουργείου ΥΠΟΜΕ με τη νέα τροποποιημένη σύμβαση (όπως έγινε και στην περίπτωση του νότιου τμήματος Λαμία-Ξυνιάδα), θα σταλεί στη Βουλή των Ελλήνων για να κυρωθεί και στη συνέχεια θα υπογραφεί.

Από την ημέρα που θα υπογραφεί, θα ξεκινήσει η ανίστροφη μέτρηση των 36 μηνών για την κατασκευή του τμήματος των 70,5 χιλιομέτρων που θα ενώσει τον Ε65 με την Εγνατία Οδό στην περιοχή των Γρεβενών.
Το κόστος του έργου έχει εκτιμηθεί σε 443 εκατ.ευρώ και η χάραξη που έχει επιλεγεί, είναι τέτοια που δεν θα χρειαστούν πολλά μεγάλα τεχνικά έργα.

Επιπλεόν στο τμήμα Τρίκαλα-Καλαμπάκα κατά την περίοδο 2008-2011 είχε κατασκευαστεί το 25% του συνολικού αντικειμένου.Αυτό που παραμένει ως εκκρεμότητα είναι η ολοκλήρωση των απαλλοτριώσεων αν και μεγάλο μέρος της χάραξης βρίσκεται σε δύσβατα σημεία που είναι χαρακτηρισμένες ως δημόσιες εκτάσεις.

Η ολοκλήρωση του αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδας, γνωστότερου ως Ε65, θα διορθώσει μία κατασκευαστική “αδικία”, από το 2013, όταν και είχε αναβληθεί η κατασκευή των δύο άκρων του αυτοκινητόδρομου.
Έμεινε στην μνήμη, ως ο “τυφλός αυτοκινητόδρομος” με αρχή την περιοχή της Ξυνιάδας και τέρμα τα Τρίκαλα, χωρίς να συνδέεται με κανένα άλλο αυτοκινητόδρομο του δικτύου.

Με τη λειτουργία του βόρειου τμήματος, τρεις περιφέρειες συνδέονται γρήγορα και με ασφάλεια με την πρωτεύουσα αλλά και μεταξύ τους.

 

 

Η ΕΡΕΥΝΑσχολιάστε εδώ

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Η ΕΡΕΥΝΑδιαβάστε επίσης
Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε στα links: www.thessalia-espa.gr, www.efepae.gr, www.aedep.gr, www.espa.gr

Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε στα links:
www.thessalia-espa.gr, www.efepae.gr, www.aedep.gr, www.espa.gr


Η φρέσκια γεύση που δίνετε στην ημέρα σας... Nature Spot e-shop