Ευχαριστήριο 10.04.2020
Γράφει ο/η
Γράφει ο/η Λογιστήριο
Ευχαριστώ θερμά το Ιατρικό, το Νοσηλευτικό και όλο το υπόλοιπο προσωπικό των Κλινικών A΄ ΠΑΘΟΛΟΓΙΚΗΣ και ΠΝΕΥΜΟΝΟΛΟΓΙΚΗΣ του ΓΕΝΙΚΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΤΡΙΚΑΛΩΝ για τις υπηρεσίες που μου πρόσφεραν ως επιστήμονες και ως άνθρωποι, κατά τη διάρκεια της νοσηλείας μου και αποκατάστασης της υγείας μου.
Με εκτίμηση
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΣΙΜΟΣ