ΕΛΛΑΔΑ 22.03.2020

Γράφει ο/η
Γράφει ο/η Λάζαρος Μάμαλης
«Πριν από λίγο, έδωσα εντολή στους συναρμόδιος υπουργούς να προχωρήσουν στις απαραίτητες ενέργειες, ώστε από τις 6 το πρωί της Δευτέρας, από αύριο δηλαδή, να ισχύσει απαγόρευση κάθε άσκοπης κυκλοφορίας και μετακίνησης πολιτών σε ολόκληρη την επικράτεια», τόνισε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.
«Πρέπει να γίνει εγκαίρως πριν να είναι αργά» είπε ο Κυριάκος Μητσοτάκης και συμπλήρωσε: «Στο όνομα του συλλογικού καλού προχωρώ στην συγκεκριμένη απόφαση. Έχω ενημερώσει την πρόεδρο της δημοκρατίας και τους αρχηγούς των πολιτικών κομμάτων» είπε.