Δευτέρα 15.06.2026 | Εορτάζουν: Αυγουστίνος, Αυγουστίνα, Αύγουστος, Αυγούστα, Ιερώνυμος, Γερώνυμος, Ιερονύμη, Μόνικα, Μόνα, Ορτίσιος, Ορτίσης, Ορτίσια, Ορτανσία

ΕΛΜΕΤ: Οι αντιπρόσωποι για το συνέδριο της ΟΛΜΕ

ΤΟΠΙΚΑ 14.05.2026 | 8:00 πμ

Γράφει ο/η

newsroom

Γράφει ο/η newsroom

Η εφορευτική επιτροπή ανακοίνωσε τα αποτελέσματα των εκλογώντης ΕΛΜΕ Τρικάλων για την ανάδειξη αντιπροσώπων στο 22ο Συνέδριο της ΟΛΜΕ.

Οι ψήφοι των παρατάξεων έχουν ως εξής: Ψηφίσαντες 463, Άκυρα 1, Λευκά 6, Έγκυρα 456.

Έλαβαν:

Πρωτοβουλία Καθηγητών – ΣΥΝΕΚ: 186 ψήφοι (40,79%), 2 σύνεδροι

ΔΑΚΕ: 157 ψήφοι (34,42%), 2 σύνεδροι

Αγωνιστικές Κινήσεις Εκπαιδευτικών: 66 ψήφοι (14,47%), 1 σύνεδρος

Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών 47 ψήφοι (10,30%)

Και εκλέγονται:

  1. Πρωτοβουλία Καθηγητών – ΣΥΝΕΚ: Παπαζεύκου Ουρανία (176) και Ζιάκα Ιωάννα (41)
  2. ΔΑΚΕ: Πασχάλης Νικόλαος (107) και Κίτος Ευάγγελος (97)
  3. Αγωνιστικές Κινήσεις Εκπαιδευτικών: Μιχαλάκης Κωνσταντίνος (64)

Η ΕΡΕΥΝΑσχολιάστε εδώ

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Η ΕΡΕΥΝΑδιαβάστε επίσης