Τρίτη 27.07.2021 | Εορτάζουν: Παντελεήμων, Παντελεήμωνας, Παντελής, Παντελεήμονας, Παντελάκης, Παντέλος, Παντελίτσα, Παντελίνα, Παντελεούσα

Ενημέρωση με SMS από την ΔΕΥΑΤ

ΤΟΠΙΚΑ18.06.2021 | 5:52 μμ

Γράφει ο/η

newsroom

Γράφει ο/η newsroom

Στην ενημέρωση των καταναλωτών, Τρικαλινών πολιτών στοχεύει ο Δήμος Τρικκαίων και η Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης Αποχέτευσης. Στο πλαίσιο της διαρκούς αναβάθμισης των υπηρεσιών της, προς όφελος των καταναλωτών, η διοίκηση της ΔΕΥΑΦ αποφάσισε να ενημερώνει τους καταναλωτές για θέματα που άπτονται με την δημοτική επιχείρηση και συγκεκριμένα για τις διακοπές νερού που συμβαίνουν στο πολεοδομικό συγκρότημα, κυρίως λόγω εκτέλεσης εργασιών αλλά και βλαβών στο δίκτυο.

Συγκεκριμένα η Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης Αποχέτευσης Τρικάλων, αποσκοπώντας στην άρτια παροχή υπηρεσιών προς τους καταναλωτές, καλεί αυτούς, να δηλώσουν στην Επιχείρηση αριθμό κινητού τηλεφώνου, προκειμένου να λαμβάνουν έγκαιρες ειδοποιήσεις για διακοπή της υδροδότησης σε περίπτωση προγραμματισμένων εργασιών ή έκτακτων βλαβών που χρήζουν αποκατάστασης.

Για το σκοπό αυτό, συνίσταται να προσέλθουν άμεσα στα γραφεία της ΔΕΥΑΤ, στο ισόγειο του κτιρίου επί της οδού Ασκληπιού αριθμ. 35, γνωρίζοντας τον αριθμό καταναλωτή που αντιστοιχεί στη σύνδεσή τους, και να δηλώσουν αριθμό κινητού τηλεφώνου στον οποίο θα λαμβάνουν γραπτά μηνύματα για επικείμενη διακοπή υδροδότησης.

Επίσης μπορούν να προβούν στην ίδια διαδικασία μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ηλεκτρονική διεύθυνση της ΔΕΥΑΤ info@deyat.gr, δηλώνοντας αριθμό κινητού τηλεφώνου και κωδικό καταναλωτή, στοιχείο που αναγράφεται στο λογαριασμό υδροδότησης.

Σύμφωνα με υπηρεσιακούς παράγοντες της ΔΕΥΑΦ η ενέργεια κρινόταν απαραίτητη καθώς πολλοί καταναλωτές ερχόταν αντιμέτωποι με ξαφνικές διακοπές νερού, μιας και δεν είχαν την δυνατότητα ενημέρωσης από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, όπου υπήρχαν σχετικές ανακοινώσεις από την Υπηρεσία.

Παράλληλα σε έκτακτες περιπτώσεις που αφορούσαν κυρίως ζημιές, παρατηρούνταν ανάλογα φαινόμενα με αποτέλσμα οι καταναλωτές να μην γνωρίζουν για την διακοπή αλλά και την ομαλότητα της κατάστασης σχετικά με την αποκατάστασης.

Πλέον με αυτό τον τρόπο θα υπάρχει διαρκείς ενημέρωση απομακρύνοντας κάθε απορία των καταναλωτών. Η εν λόγω ενέργεια θα βοηθήσει στα μέγιστα το καταναλωτικό κοινό και τους πελάτες της επιχείρησης, που θα γνωρίζουν όλα όσα χρειάζονται για την ύδρευση και για τυχόν διακοπές και ζημιές.

 

 

Η ΕΡΕΥΝΑσχολιάστε εδώ

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Η ΕΡΕΥΝΑδιαβάστε επίσης
Nature Spot e-shop