ΠΟΛΙΤΙΚΗ 07.05.2020

Γράφει ο/η
Γράφει ο/η newsroom
Στο Παγκράτι βρέθηκε το πρωί της Πέμπτης ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης.
Ο πρωθυπουργός ήθελε να δει από κοντά την λειτουργία των καταστημάτων αλλά και να συζητήσει με τους πολίτες και τους καταστηματάρχες της περιοχής για την νέα καθημερινότητά τους μετά την άρση των περιοριστικών μέτρων.
Ο κ. Μητσοτάκης περπάτησε σε εμπορικούς δρόμους θέλοντας να διαπιστώσει ο ίδιος το πώς προσαρμόζονται οι πολίτες και η επιχειρηματική δραστηριότητα στις νέες συνθήκες μετά τη σταδιακή άρση των περιοριστικών μέτρων.
Επισκέφθηκε επιχειρήσεις που επανήλθαν σε λειτουργία στην αρχή της εβδομάδας και καταστήματα που προετοιμάζονται για την έναρξη της λειτουργίας τους ακούγοντας τις ανησυχίες και τους προβληματισμούς των καταστηματαρχών.