ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ22.09.2018 | 12:19 μμ
Γράφει ο/η
Γράφει ο/η newsroom
Καθώς η τεχνολογία εξαπλώνεται όλο και περισσότερο και έχει γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας, καταγράφονται ριζικές αλλαγές στις αγοραστικές μας συνήθειες. Η αγορά προϊόντων online αποτελεί πια καθημερινότητα για εκατομμύρια αγοραστές σε ολόκληρο τον κόσμο. Επίσης ένα όλο και μεγαλύτερο ποσοστό χρησιμοποιεί το Διαδίκτυο για τις τραπεζικές του συναλλαγές ή κάθε είδους πληρωμές.
Οσον αφορά τους Έλληνες καταναλωτές, η εξοικονόμηση χρημάτων είναι από τους βασικούς λόγους που τους ωθούν στις αγορές μέσω Διαδικτύου. Το 65% όσων έκαναν κάποια αγορά online δηλώνουν ότι «η εξοικονόμηση χρημάτων» ήταν ο βασικός λόγος που τους οδήγησε στο Internet.
Την ίδια στιγμή, σύμφωνα με τα στοιχεία πρόσφατης έρευνας, το 63% των καταναλωτών δηλώνουν ότι ο πιο ανασταλτικός παράγοντας για τις online αγορές/πληρωμές είναι η ασφάλεια της συναλλαγής. Ο δεύτερος πιο ανασταλτικός παράγοντας είναι τα «έξοδα αποστολής» (59%).