ΑΘΛΗΤΙΚΑ 03.07.2020

Γράφει ο/η
Γράφει ο/η Athletic News
Λευκός καπνός βγήκε στο συμβούλιο της Πέμπτης για το σωματείο του Α.Ο Γλίνους.
Με μπροστάρηδες τους ποδοσφαιριστές Πούλιο Λευτέρη και Μπαταγιαννη Χρήστου και με την βοήθεια του χωριού θα ανακοινωθεί το νέο συμβούλιο σύντομα.
Να σημειωθεί ότι πριν μερικές ημέρες η ομάδα είχε βρεθεί σε αδιέξοδο, ωστόσο, με τις κινήσεις κάποιων ανθρώπων βρέθηκαν άτομα που θα ασχοληθούν ενεργά την επόμενη αγωνιστική σεζόν όπου το σωματείο θα συμμετάσχει εκ νέου στο πρωτάθλημα της Β’ Ερασιτεχνικής.