Δευτέρα 15.06.2026 | Εορτάζουν: Αυγουστίνος, Αυγουστίνα, Αύγουστος, Αυγούστα, Ιερώνυμος, Γερώνυμος, Ιερονύμη, Μόνικα, Μόνα, Ορτίσιος, Ορτίσης, Ορτίσια, Ορτανσία

Ο Ν. Σακκάς για τη χρήση ψηφιακών μέσων για τους αγρότες

ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ 02.06.2026 | 5:36 μμ

Γράφει ο/η

newsroom

Γράφει ο/η newsroom

Τη νέα εποχή της καινοτομίας με τη χρήση ψηφιακών μέσων για τους αγρότες, παρουσίασε στην ΕΡΤ ο Δήμαρχος Τρικκαίων Νίκος Σακκάς.

Στην εκπομπή Newsroom του Ertnews με τον Γιώργο Σιαδήμα ο κ. Σακκάς παρουσίασε το έργο του 1,6 εκατ. Ευρώ για την άρδευση 27 δημοτικών γεωτρήσεων με σύγχρονο, ψηφιακό τρόπο. Αναφέρθηκε στα περιβαλλοντικά οφέλη και στην καινοτομία για τους αγρότες, με τον εξορθολογισμό των καταβολών μέσω χρήσης κάρτας.

Η ΕΡΕΥΝΑσχολιάστε εδώ

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Η ΕΡΕΥΝΑδιαβάστε επίσης