Τετάρτη 18.09.2024 | Εορτάζουν: Αριάδνη, Αριάνα, Ευμένιος, Ευμένης, Ευμενία, Κάστωρ, Κάστορας, Κάστορης, Ρωμύλος, Ρωμύλιος, Ρωμύλης, Ρωμύλα, Ρωμυλία, Ρωμύλη, Ρωμυλαία

Αριθμός Μ.Η.Τ. 232067

Η ιστοσελίδα www.trikalaerevna.gr σύμφωνα με την απόφαση Ε/1117/29-03-2024 της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης / Διεύθυνση Εποπτείας Μέσων Ενημέρωσης / Τμήμα Μητρώου και Διαφάνειας έλαβε την πιστοποίηση εγγραφής στο Ηλεκτρονικό Μητρώο Ηλεκτρονικού Τύπου (Μ.Η.Τ.) στον Νομό Τρικάλων σύμφωνα με το Ν.5005/2022. O κατάλογος των πιστοποιημένων επιχειρήσεων ηλεκτρονικού τύπου αναρτάται στην ιστοσελίδα της Γ.Γ.Ε.Ε.

Ολοκλήρωση των θερινών εκπτώσεων

ΤΟΠΙΚΑ01.09.2024 | 8:31 πμ

Γράφει ο/η

newsroom

Γράφει ο/η newsroom

«Ταμείο» αναμένεται να κάνουν οι έμποροι για το αποτέλεσμα των φετινών θερινών εκπτώσεων, που τυπικά ολοκληρώθηκαν.

Ο καύσωνας κατά το πρώτο δεκαπενθήμερο και η ακρίβεια επηρέασαν σημαντικά την κίνηση, και η πρώτη αποτίμηση των εμπόρων και στην τοπική αγορά έδειξε ότι το αγοραστικό ενδιαφέρον ήταν κατώτερο των προσδοκιών.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του επιχειρηματικού κόσμου οι προσδοκίες για τόνωση της κατανάλωσης δεν ευοδώθηκαν με τον τζίρο να σημειώνει χαμηλές «πτήσεις» και πλέον ο εμπορικός κόσμος στρέφεται στις προσφορές.

Με χαμηλούς ρυθμούς κινήθηκαν κυρίως οι μικρές επιχειρήσεις, και ιδιαίτερα τα καταστήματα που δεν βρίσκονται στα εμπορικά κέντρα των πόλεων. Καλύτερη ήταν η εικόνα για τα καταστήματα σε περιοχές με αυξημένη τουριστική κίνηση, καθώς και για τις μεγάλες αλυσίδες και τα πολυκαταστήματα.

Όσο για το πως θα κινηθεί η αγορά τις επόμενες ημέρες, στο επίκεντρο αναμένεται να βρεθούν είδη βιβλιοπωλείων – χαρτοπωλείων, καταστήματα ένδυσης και υπόδησης, ιδιαίτερα αθλητικών ειδών, αλλά και ειδών για το σπίτι, καθώς οι νεοεισαχθέντες φοιτητές θα εξοπλίσουν τα σπίτια τους εν όψει της έναρξης της ακαδημαϊκής χρονιάς. Επιπλέον, οι επιχειρήσεις των σχολικών ειδών και των ειδών σπιτιού έχουν δημιουργήσει ολοκληρωμένα πακέτα προσφορών για μαθητές και φοιτητές και έχουν ήδη ξεκινήσει τις διαφημιστικές τους καμπάνιες.

Όπως αναφέρει η Ελληνική Συνομοσπονδία Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας, «οι θερινές εκπτώσεις του 2024 ολοκληρώθηκαν εν μέσω πολλαπλών αντιφάσεων. Η ανάκαμψη δεν φαίνεται να εδραιώνεται στην αγορά εξαιτίας της διατήρησης των ανοδικών πιέσεων στο λειτουργικό κόστος και στις φορολογικές υποχρεώσεις. Παράλληλα, η σωρευτικά διαβρωτική επίδραση του πληθωρισμού έχει συρρικνώσει το διαθέσιμο εισόδημα, καθιστώντας τους καταναλωτές ιδιαίτερα επιφυλακτικούς, με την αβεβαιότητα στο διεθνές περιβάλλον να παραμένει.

Στα θετικά περιλαμβάνονται τα μεγέθη του τουρισμού για το πρώτο εξάμηνο του έτους, σε επίπεδο εισερχόμενης ταξιδιωτικής κίνησης και ταξιδιωτικών εισπράξεων. Ωστόσο, τα αποτελέσματα περιορίζονται στις τουριστικές περιοχές, ενώ η αδύναμη εγχώρια παραγωγική βάση συνεπάγεται επιβάρυνση του ισοζυγίου τρεχουσών συναλλαγών, συρρικνώνοντας τον ήδη περιορισμένο δημοσιονομικό χώρο».

Η ΕΡΕΥΝΑσχολιάστε εδώ

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Η ΕΡΕΥΝΑδιαβάστε επίσης