Κυριακή 21.04.2024 | Εορτάζουν: Αλεξάνδρα, Αλεξία, Αλεξάντρα, Αλέκα, Ιανουάριος, Ιανός, Ιανή, Φαίστος, Φαιστή, Φαιστίνα,Βάιος, Βάια, Βάγια, Βαία Δάφνης, Δάφνη

Αριθμός Μ.Η.Τ. 232067

Η ιστοσελίδα www.trikalaerevna.gr σύμφωνα με την απόφαση Ε/1117/29-03-2024 της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης / Διεύθυνση Εποπτείας Μέσων Ενημέρωσης / Τμήμα Μητρώου και Διαφάνειας έλαβε την πιστοποίηση εγγραφής στο Ηλεκτρονικό Μητρώο Ηλεκτρονικού Τύπου (Μ.Η.Τ.) στον Νομό Τρικάλων σύμφωνα με το Ν.5005/2022. O κατάλογος των πιστοποιημένων επιχειρήσεων ηλεκτρονικού τύπου αναρτάται στην ιστοσελίδα της Γ.Γ.Ε.Ε.

Οριζόντιες Δράσεις κατά της Βίας στο 5ο Γυμνάσιο Τρικάλων

ΤΟΠΙΚΑ09.03.2024 | 12:50 μμ

Γράφει ο/η

newsroom

Γράφει ο/η newsroom

Η 6η Μαρτίου είναι η Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας. Με αφορμή την εθνική  μέρα κατά της σχολικής βίας, μαθητές/τριες του 5ου Γυμνασίου Τρικάλων είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν από τους καθηγητές/τριές τους για τις μορφές σχολικής και οικογενειακής βίας.

Παράλληλα τα μέλη της Επιτροπής Διεπιστημονικής Υποστήριξης του Σχολείου οργάνωσαν οριζόντια δράση για τους μαθητές/τριες όλων των τάξεων. Η ψυχολόγος του σχολείου κ. Ντριλόνα Τσάκα και η κοινωνική λειτουργός κ. Ευτυχία Βολιώτη ανέλαβαν την προβολή ταινίας και συντονισμό συζητήσεων  που ακολούθησαν μετά την προβολή. Στις συζητήσεις  εντοπίστηκαν οι μορφές βίας και οι αιτίες που τις προκαλούν, επισημάνθηκαν οι καλύτεροι τρόποι διαχείρισης ενός περιστατικού τονίστηκε ο θεσμός του Συμβούλου Σχολικής Ζωής και υπογραμμίστηκε πως οι σχέσεις των μαθητών/τριών πρέπει να διέπονται από  αξίες όπως  σεβασμός,  αλληλεγγύη, αγάπη, αλτρουϊσμός.

Οι δράσεις που πραγματοποιήθηκαν έδωσαν την ευκαιρία στη   σχολική κοινότητα μαθητές/τριες, εκπαιδευτικούς και γονείς να ανταλλάξουν  σκέψεις, πληροφορίες και ιδέες ώστε να ευαισθητοποιηθούν και να λάβουν μέτρα  για την πρόληψη και αντιμετώπιση της σχολικής βίας και εκφοβισμού που πιθανόν  εκδηλώνεται μεταξύ των μαθητών/τριών. Η στάση και η αποκλίνουσα συμπεριφορά των μαθητών/τριών αποτελεί μικρογραφία του οικογενειακού, σχολικού και κοινωνικού περιβάλλοντος. Συνεπώς, η πρόληψη πρέπει να στηρίζεται στην ολιστική  και πρισματική αντιμετώπιση του φαινομένου.

Για αυτό το σχολείο καλείται μέσω της κατάλληλης χρήσης τεχνικών να μειώσει ή ακόμη και να εξαλείψει φαινόμενα, όπως η σχολική βία. Οφείλει να υιοθετεί  διδακτικές μεθόδους που προάγουν την αίσθηση της δικαιοσύνης. Στοιχεία, όπως η ενίσχυση της αυτοεκτίμησης μέσω της επιβράβευσης και της αναγνώρισης, η συνεργασία και η παρώθηση ενισχύουν την απόκτηση νέων δεξιοτήτων και διδάσκουν στους μαθητές  να αναπτύσσουν αρνητικές στάσεις και συμπεριφορές σε φαινόμενα βίας.

Στο τέλος  των δράσεων  μαθητές/τριες εκφράστηκαν ζωγραφίζοντας και γράφοντας συνθήματα κατά της σχολικής βίας. Τα έργα τους αναρτήθηκαν σε χώρο του σχολείου.

Το σχολείο ευχαριστεί όλους τους εκπαιδευτικούς που βοήθησαν στην πραγματοποίηση των δράσεων και ιδιαίτερα την κ. Τσιάκα Ντριλόνα και Βολιώτη Ευτυχία για συντονισμό και οργάνωση των δράσεων και συγχαίρει τους μαθητές/τριες που συμμετείχαν ενεργά και έστειλαν ένα ηχηρό μήνυμα κατά της βίας.

Η ΕΡΕΥΝΑσχολιάστε εδώ

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Η ΕΡΕΥΝΑδιαβάστε επίσης