Δευτέρα 28.11.2022 | Εορτάζουν: Ειρήναρχος

Πάνω από 300 ακίνητα διατίθενται στα Τρίκαλα μέσω Airbnb

ΤΟΠΙΚΑ22.07.2018 | 1:14 μμ

Γράφει ο/η

Ελένη Χολέβα

Γράφει ο/η Ελένη Χολέβα

Φαίνεται ότι το Airbnb ήρθε για να μείνει αλλά και να αλλάξει πλήρως τις συνήθειες των τουριστών αλλά και το τοπίο στις τουριστικές επιχειρήσεις που αρχίζουν ήδη να μετρούν τις συνέπειες στην ανεξέλεγκτη διάθεση ακινήτων προς ενοικίαση.

Μέσω της πλατφόρμας διάθεσης ενοικίασης διαμερισμάτων, δωματίων κοκ αλλά και εκτός πλατφόρμας,  διατίθενται εκατοντάδες ακίνητα στην τουριστική αγορά στο νομό Τρικάλων. Μόνο μέσω AIRbnb διατίθενται αυτή τη στιγμή πάνω από 300 ακίνητα!

Η ανταγωνιστικότητα απέναντι στα ξενοδοχειακά καταλύματα και τα επίσημα ενοικιαζόμενα διαμερίσματα, αφορούν δύο κατευθύνσεις. Πρώτα από όλα την τιμή, μιας και μέσω Airbnb μπορεί να βρει κανείς δωμάτιο από 15 ευρώ τη βραδιά, αλλά και από τις παροχές, μιας και στο σύνολο των περιπτώσεων, αφορούν ένα ολόκληρο σπιτικό.

Το πώς επηρεάζει την τουριστική αγορά της περιοχής το όλο θέμα, είναι κάτι που θα φανεί όχι μακριά από σήμερα, μιας και όσοι χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για να επιλέξουν ταξίδια και καταλύματα, σπεύδουν να συγκρίνουν και να εμπιστευτούν σε μεγάλο βαθμό την ιδιωτική διάθεση ακινήτων, κάτι που παλαιότερα δεν συνέβαινε με την ίδια ευκολία.

Τι δείχνουν τα συμπεράσματα μελέτης

Τα αποτελέσματα πρόσφατης  μελέτης αποτελούν ένδειξη ότι η Airbnb είναι σε θέση να αποτελέσει εμπόδιο για τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, καθώς και ότι όσο περισσότερο οι χρήστες της πλατφόρμας μένουν ικανοποιημένοι από την εμπειρία τους, τόσο πιο πιθανό είναι να μειωθεί η ζήτηση για ξενοδοχειακά δωμάτια.

Επομένως, οι διευθυντές ξενοδοχείων χρειάζεται να γνωρίζουν τα επίπεδα υπηρεσιών και τις τιμές που προσφέρονται στην Airbnb και άλλες πλατφόρμες στην οικονομία διαμοιρασμού. Η προσφορά της Airbnb σε τοπικό επίπεδο δε μπορεί πλέον να παραγνωριστεί και θα πρέπει να ληφθεί υπόψη στην ανάπτυξη στρατηγικών ανάπτυξης εσόδων.

Η Airbnb σταδιακά επιβραδύνει τη βιομηχανία φιλοξενίας, υπερβαίνοντας το συμπληρωματικό ρόλο που επικαλούνται οι ιδρυτές της, τονίζει η μελέτη. Επίσης, η άνοδος στην ποιότητα των υπηρεσιών της Airbnb έχει άμεσο αρνητικό αντίκτυπο στις ξενοδοχειακές επιδόσεις. Όσον υψηλότερη η βαθμολογία ικανοποίησης στην Airbnb, τόσο χαμηλότερο το RevPAR στα ξενοδοχεία του δείγματος. Κάθε αύξηση των κριτικών ενός σπιτιού της Airbnb, συνοδευόταν από αρνητικό αντίκτυπο στα ξενοδοχεία.

Η ΕΡΕΥΝΑσχολιάστε εδώ

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Η ΕΡΕΥΝΑδιαβάστε επίσης