Δευτέρα 15.04.2024 | Εορτάζουν: Λεωνίδας, Λεωνίδης, Λεώ, Λεωνιδία, Κρήσκης

Αριθμός Μ.Η.Τ. 232067

Η ιστοσελίδα www.trikalaerevna.gr σύμφωνα με την απόφαση Ε/1117/29-03-2024 της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης / Διεύθυνση Εποπτείας Μέσων Ενημέρωσης / Τμήμα Μητρώου και Διαφάνειας έλαβε την πιστοποίηση εγγραφής στο Ηλεκτρονικό Μητρώο Ηλεκτρονικού Τύπου (Μ.Η.Τ.) στον Νομό Τρικάλων σύμφωνα με το Ν.5005/2022. O κατάλογος των πιστοποιημένων επιχειρήσεων ηλεκτρονικού τύπου αναρτάται στην ιστοσελίδα της Γ.Γ.Ε.Ε.

Περαιτέρω απαξίωση του σιδηροδρόμου

ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ27.03.2023 | 5:17 μμ

Γράφει ο/η

newsroom

Γράφει ο/η newsroom

Εξυπηρέτηση συμφερόντων και άδειασμα και του Προέδρου της Βουλής (όχι μόνον της κ. Παπακώστα) η ακύρωση από τον ηγεμόνα – Πρωθυπουργό της επέκτασης του σιδηροδρομικού δικτύου προς Ηγουμενίτσα.

Δεν άδειασε μόνον την κ. Παπακώστα ο Ηγεμόνας του «επιτελικού κράτους» της ΝΔ – Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης όταν χαρακτήρισε « σενάριο επιστημονικής φαντασίας»  την επέκταση του σιδηροδρομικού δικτύου προς την Ήπειρο ( στη συνέντευξή του στον Σταύρο Θεοδωράκη ).

Άδειασε και τον Πρόεδρο της Βουλής κ. Τασούλα, τον Υφυπουργό Μεταφορών κ. Καραγιάννη, τους Περιφερειάρχες Ηπείρου και Θεσσαλίας κ.κ. Καχριμάνη και Αγοραστό, την Επιτροπή Ευρωπαϊκών Υποθέσεων της Βουλής, τους Βουλευτές Ηπείρου και Τρικάλων. Πρόκειται για την αυθαίρετη ακύρωση ενός πολύτιμου έργου για το οποίο δαπανήθηκαν ήδη σε προμελέτες 85 εκατ. ευρώ, ενός έργου ενταγμένου  στα Διευρωπαϊκά Δίκτυα Μεταφορών ΟRIENT ΕAST ΜED ως έργο υπό κατασκευή με ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2030. Ενός έργου του οποίου η οριστική μελέτη απαιτεί 15 εκατ. ευρώ τα μισά εκ των οποίων εγκρίθηκε να δοθούν από το Ευρωπαϊκό Ταμείο CEF.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης ομολόγησε και τους λόγους της ακύρωσης: « Δεν πρόκειται να φτιάξουμε μια σιδηροδρομική Εγνατία παράλληλα με την οδική Εγνατία».  Με άλλα λόγια ο Κυριάκος Μητσοτάκης λέγει: « δεν θα επιτρέψουμε τον ανταγωνισμό του Σιδηρόδρομου με τα συμφέροντα των εθνικών εργολάβων – μεγαλοϊδιοκτητών διοδίων στην οδική Εγνατία», για τα οποία ενδιαφέρεται και ο κ. Γεραπετρίτης.

Αποκαλύπτει με τον τρόπο αυτό ένα από τα βασικά αίτια της ανείπωτης τραγωδίας – προδιαγεγραμμένου εγκλήματος στα Τέμπη: ποια διαπλεκόμενα πολιτικο- οικονομικά συμφέροντα εμπόδιζαν διαχρονικά την οργάνωση στην χώρα μας ολοκληρωμένου και ασφαλούς σιδηροδρομικού δικτύου που να περιλαμβάνει και τα λιμάνια της Ηγουμενίτσας, του Βόλου, της Αλεξανδρούπολης, καθώς και την επέκταση στη Δυτική Μακεδονία και την Ευρώπη.

Αυτή είναι όμως στρατηγικής σημασίας προτεραιότητα για τη μετεκλογική συμμαχική προοδευτική διακυβέρνηση με πυρήνα τον ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ.

ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΣΑΚΗΣ

ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΤΡΙΚΑΛΩΝ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ

Η ΕΡΕΥΝΑσχολιάστε εδώ

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Η ΕΡΕΥΝΑδιαβάστε επίσης