ΕΛΛΑΔΑ 30.05.2020

Γράφει ο/η
Γράφει ο/η newsroom
Από τη Δευτέρα 1η Ιουνίου ξεκινά η επαναλειτουργία των ιδιωτικών και δημόσιων μονάδων φροντίδας, προσχολικής αγωγής και διαπαιδαγώγησης.
Η αρμόδια υφυπουργός του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Δόμνα Μιχαηλίδου, εξέδωσε σχετική εγκύκλιο με τις προδιαγραφές επαναλειτουργίας τους (δεν αφορά δημοτικούς σταθμούς), που θα ισχύσουν από τη Δευτέρα.
Πιο συγκεκριμένα, μετά από διαδοχικές συσκέψεις την προηγούμενη εβδομάδα με την Ειδική Επιτροπή Εμπειρογνωμόνων Λοιμωξιολόγων, καταρτίστηκαν τα μέτρα που πρέπει να τηρούνται για να διασφαλιστεί η υγεία των παιδιών και των εργαζομένων και να αποφευχθεί η διασπορά του κοροναϊού.
Τα μέτρα που περιγράφονται στην εγκύκλιο αφορούν τόσο τις προδιαγραφές λειτουργίας των μονάδων, όσο και την προσέλευση και μεταφορά παιδιών από και προς αυτές, καθώς και τους γενικούς κανόνες υγιεινής όπως αυτοί έχουν αναρτηθεί και στην ιστοσελίδα του ΕΟΔΥ.
Επιπλέον, συμπεριλαμβάνονται μέτρα κοινωνικής απόστασης και περιορισμού στενών επαφών μεταξύ παιδιών, προσωπικού και γονέων όπως:
Η Υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Δόμνα Μιχαηλίδου σχετικά με το θέμα δήλωσε: « Η αναστολή λειτουργίας των βρεφονηπιακών σταθμών επιτέλεσε το σκοπό της, που δεν ήταν άλλος από τον περιορισμό της διασποράς του ιού. Τη Δευτέρα, οι βρεφονηπιακοί θα ανοίξουν ξανά για να υποδεχθούν τα παιδιά και να τους παρέχουν τις πολύ σημαντικές τους υπηρεσίες. Τόσο το προσωπικό των μονάδων, όσο και οι γονείς θα πρέπει να τηρούν αυστηρά τα μέτρα που ορίζονται για τη λειτουργία τους και να καθοδηγούν κατάλληλα τα παιδιά, για να αποφευχθεί η εμφάνιση κρουσμάτων και να διασφαλιστεί η εύρυθμη λειτουργία των μονάδων.»