Σάββατο 25.06.2022 | Εορτάζουν: Λίβιος, Λίβας, Λιβύη, Έρως, Έρωτας, Φεβρωνία, Φευρωνία, Φεύρω, Φέβρω, Φέβρα, Φεύρα, Φεβρούλα, Φευρούλα, Φευρωνίτσα, Φεβρωνίτσα

Προγράμματα etwinning στο νηπιαγωγείο Αγίου Κωνσταντίνου

ΤΟΠΙΚΑ16.06.2022 | 5:24 μμ

Γράφει ο/η

newsroom

Γράφει ο/η newsroom

Το Νηπιαγωγείο Αγίου Κωνσταντίνου φέτος ως μέλος της ομάδας eTwinninig,υλοποίησε πέντε εκπαιδευτικά προγράμματα…

Το τμήμα 1 με υπεύθυνη νηπιαγωγό την Αγορή Τζερεμέ έκανε δύο προγράμματα:

Το πρώτο είχε τίτλο “We look at the same sky from different windows”,κοιτάζουμε τον ίδιο ουρανό αλλά από διαφορετικά παράθυρα. Στόχος ήταν να δώσουμε τη δυνατότητα στους μαθητές μας να αλληλεπιδράσουν με τους συνομηλίκους τους σε διαφορετικές χώρες, να αποκτήσουν δεξιότητες του 21ου αιώνα και εξελιχθούν σε πολίτες που προστατεύουν τον πολιτισμό τους και σέβονται διαφορετικούς πολιτισμούς, για να καταστούν οι εθνικοί πολιτισμοί μέρος του παγκόσμιου πολιτισμού.

Tο δεύτερο “Wonderful fairy tales in kindergarten”,υπέροχα παραμύθια για το νηπιαγωγείο, είναι ένα πρόγραμμα που μιλάει για τον μαγικό κόσμο των παραμυθιών, σε μια ηλικία που η μαγεία πρωταγωνιστεί. Φτιάξαμε συνεργατικά παραμύθια με χώρες όπως η Τουρκία, η Πολωνία, η Ισπανία, η Πορτογαλία, η Ρουμανία και η Ιταλία. Με όλα αυτά, τα παιδιά έμαθαν να επικοινωνούν, να σέβονται την διαφορετικότητα, να συνεργάζονται και να δουλεύουν για έναν κοινό στόχο.

 

Και το τμήμα 3ο υλοποίησε 2 προγράμματα

1ο STEMFABLES με υπεύθυνη νηπιαγωγό Παπαζαφείρη Μαρία –Προϊσταμένη και Mερισιώτη Αλεξάνδρα υπεύθυνη ολοήμερου Το έργο είναι προσανατολισμένο στο Stem και εστιάζει στην επέκταση των γνώσεων και του ενδιαφέροντος των μικρών μαθητών μας στο πρωταρχικό στάδιο των τομέων της επιστήμης, της τεχνολογίας, της μηχανικής και των μαθηματικών. Στόχος του έργου είναι να αυξήσει το ενδιαφέρον και την περιέργεια των παιδιών για το Stem, χρησιμοποιώντας ρομποτικά παιχνίδια Beebot. Ο παππούς Αίσωπος γνωρίζει πολλούς μύθους και θέλει να τους μοιραστεί με όλα τα παιδιά. Επιλέγει λοιπόν τους αγαπημένους του, τους στέλνει στα παιδιά και τους αναθέτει Αποστολές που θα πρέπει να φέρουν σε πέρας. Κυρίαρχο ρόλο στην υλοποίηση του έργου είχαν οι ΤΠΕ, οι νέες τεχνολογίες σε συνδυασμό με τους παραδοσιακούς τρόπους διδασκαλίας όπως η εμπειρική μάθηση, τα νέα εργαλεία web 2.0, η χρήση του διαδικτύου καθώς και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και 2ο MICROCOSMOS#LAMPS με υπεύθυνη νηπιαγωγό την Μαρία Παπαζαφείρη.

Tο έργο απευθύνεται σε παιδιά ηλικίας νηπιαγωγείου και να αναπτύχθηκε μέσα από τις θεματικές των εργαστηρίων δεξιοτήτων. Μέσα από το παιχνίδι και κατάλληλες δραστηριότητες καταφέραμε να καλλιεργήσουμε στα παιδιά δεξιότητες απαραίτητες στη ζωή του σύγχρονου ανθρώπου. Τα παιδιά κατάφεραν να μάθουν τη σημασία της συνεργασίας, της επικοινωνίας, της δημοκρατικής συνύπαρξης .Εργάστηκαν σε ομάδες ,αλληλοεπίδρασαν μεταξύ τους .Εκπαιδευτικοί συνεργαστήκαμε και διοργανώσαμε δραστηριότητες για τους μαθητές μας. Αναλάβαμε ενεργό ρόλο, ερευνήσαμε και φτιάξαμε τελικά προϊόντα για τα οποία είμαστε περήφανοι.

Χρησιμοποιήσαμε Τ.Π.Ε ως βασικό του στόχο την ενδιαφέρουσα και εποικοδομητική εκπαίδευση των παιδιών μέσα σε κλίμα ελευθερίας, βιωματικής και παιδοκεντρικής μάθησης γιατί πιστεύουμε ότι ο τεχνολογικός γραμματισμό ςείναι αντίστοιχης σπουδαιότητας με τον γλωσσικό Συγκεκριμένα τα παιδιά:

  • κατανόησαν τον σκοπό, τη φύση και τον ρόλο της τεχνολογίας και των ψηφιακών τεχνολογιών στην καθημερινότητά τους και στην κοινωνία,
  • εξοικειώθηκαν και σταδιακά αυτονομήθηκαν στη χρήση και τη μεθοδολογία χρήσης των «Τ.Π.Ε.»,
  • ανέπτυξαν δεξιότητες κριτικής σκέψης, αιτιολόγησης, συνεργασίας, επικοινωνίας, συντονισμού των κινήσεων, επίλυσης προβλημάτων, δημιουργικής σκέψης, καινοτομίας, αυτοαξιολόγησης,
  • εφάρμοσαν με την κατάλληλη ενθάρρυνση πρακτικές και απέκτησαν δεξιότητες,
  • διερεύνησαν τις πιθανές ευκαιρίες και δυνατότητες που παρέχουν τα ψηφιακά μέσα για τη συλλογή πληροφοριών,
  • συνεκτίμησαν τους δυνητικούς κινδύνους και κατανόησαν πώς, πότε και με ποιον χρησιμοποιούν την τεχνολογία,
  • επέλεξαν τα κατάλληλα εργαλεία και σχεδίασαν διαδικασίες, ώστε να υλοποιούν έργα στην καθημερινότητά τους.
  • παρατήρησαν με ενδιαφέρον και συμμετείχαν σε δραστηριότητες με λογισμικά ακόμα και τα παιδιά που δεν έδειχναν ενδιαφέρον για αντίστοιχες δραστηριότητες

Η ΕΡΕΥΝΑσχολιάστε εδώ

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Η ΕΡΕΥΝΑδιαβάστε επίσης