ΤΟΠΙΚΑ 04.05.2020

Γράφει ο/η
Γράφει ο/η newsroom
Κατέληξε το μεσημέρι της Δευτέρας ένας 50χρονος ρομά που είχε διαγνωστεί με κορονοϊό και νοσηλευόταν στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Λάρισας. Ο 50χρονος διαγνώστηκε με τον ιό και αρχικά νοσηλεύτηκε σε θάλαμο αρνητικής πίεσης του ΠΓΝΛ. Ακολούθως η κατάστασή του επιδεινώθηκε και εισήχθη στην ΜΕΘ, όπου κατέληξε.