Παρασκευή 12.06.2026 | Εορτάζουν: Ονούφριος, Ονούφρης, Ονουφρία

Πρώτος νεκρός από κορονοϊό στη Λάρισα

ΤΟΠΙΚΑ 04.05.2020 | 2:47 μμ

Γράφει ο/η

newsroom

Γράφει ο/η newsroom

Κατέληξε το μεσημέρι της Δευτέρας ένας 50χρονος ρομά που είχε διαγνωστεί με κορονοϊό και νοσηλευόταν στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Λάρισας. Ο 50χρονος διαγνώστηκε με τον ιό και αρχικά νοσηλεύτηκε σε θάλαμο αρνητικής πίεσης του ΠΓΝΛ. Ακολούθως η κατάστασή του επιδεινώθηκε και εισήχθη στην ΜΕΘ, όπου κατέληξε.

 

Η ΕΡΕΥΝΑσχολιάστε εδώ

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Η ΕΡΕΥΝΑδιαβάστε επίσης