Δευτέρα 15.06.2026 | Εορτάζουν: Αυγουστίνος, Αυγουστίνα, Αύγουστος, Αυγούστα, Ιερώνυμος, Γερώνυμος, Ιερονύμη, Μόνικα, Μόνα, Ορτίσιος, Ορτίσης, Ορτίσια, Ορτανσία

Σε τηλεδιάσκεψη συμμετείχε ο Θ. Αλέκος

ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ 30.04.2020 | 9:58 πμ

Γράφει ο/η

newsroom

Γράφει ο/η newsroom

Τηλεδιάσκεψη είχε χθες στις 11:30 π.μ. ο Δήμαρχος Μετεώρων κ. Θοδωρής Αλέκος με τον Υφυπουργό Πολιτισμού και Αθλητισμού κ. Λευτέρη Αυγενάκη, τον Υφυπουργό Εσωτερικών κ. Θεόδωρο Λιβάνιο, τον Υφυπουργό Πολιτικής Προστασίας κ. Νικόλαο Χαρδαλιά, τον Δήμαρχο Τρικκαίων και Πρόεδρο της ΚΕΔΕ κ. Δημήτρη Παπαστεργίου και αρκετούς Δημάρχους από όλη την Ελλάδα.

Το θέμα της τηλεδιάσκεψης ήταν «Προετοιμασία Επανεκκίνησης και ασφαλούς λειτουργίας Αθλητικών Εγκαταστάσεων».

Η ΕΡΕΥΝΑσχολιάστε εδώ

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Η ΕΡΕΥΝΑδιαβάστε επίσης