ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ 03.06.2020

Γράφει ο/η
Γράφει ο/η newsroom
Επιστρέφουν στα έδρανα του Δημοτικού Συμβουλίου οι δημοτικοί σύμβουλοι του Δήμου Τρικκαίων την ερχόμενη Τρίτη, μετά από μία περίοδο αναγκαστικών συνεδριάσεων με τηλεδιασκέψεις. Στην ημερήσια διάταξη βρίσκονται φλέγοντα θέματα και η Πρόεδρος του Δ.Σ. Νικολέτα Μπρουζούκη, καλείται να φέρει σε πέρας το έργο της ομαλής μετάβασης στην κανονικότητα. Αν κρίνουμε πάντως, από την μέχρι τώρα πορεία και την… μαεστρία που έδειξε, ακόμη και, στις τηλεδιασκέψεις, τότε όλα θα συνεχίσουν να κυλούν ρολόι…