Χωρίς κατηγορία 13.06.2020

Γράφει ο/η
Γράφει ο/η Athletic News
Πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη στα γραφεία της ΕΠΣΤ η κλήρωση για την ανάδειξη της ομάδας που θα εκπροσωπήσει τη νέα αγωνιστική σεζόν το νομό μας στο κύπελλο Ελλάδος.
Μετείχαν οι δύο φιναλίστ του κυπέλλου ΕΠΣΤ, Διγενής Νεοχωρίου και Α.Ο Καλυβίων, με τους Μεγαλοκαλυβιώτες να είναι οι τυχεροί της διαδικασίας και έτσι θα έχουν δικαίωμα συμμετοχής στο κύπελλο Ελλάδος.
Η ανακοίνωση της ΕΠΣΤ:
Στα γραφεία της Ε.Π.Σ. Τρικάλων έγινε σήμερα Πέμπτη 11 – 06 – 2020 η διαδικασία για την αναδειξη της ομάδας που θα επροσωπήσει την Ε.Π.Σ. Τρικάλων στην επόμενη διοργάνωση του Κυπέλλου Ελλάδος
Η Κλήρωση έγινε με την παρουσία εκπροσώπων και των δύο ομάδων
ΑΟ ΔΙΓΕΝΗΣ ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ και ΑΟ Μ. ΚΑΛΥΒΙΩΝ και αναδείχθηκε εκπρόσωπος της Ε.Π.Σ. Τρικάλων το σωματείο ΑΟ Μ. ΚΑΛΥΒΙΩΝ