ΤΟΠΙΚΑ 11.04.2025
Γράφει ο/η
Γράφει ο/η newsroom
Καρποφόρα ήρθε να χαρακτηριστεί το πρωί της Πέμπτης η συνάντηση του διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Τρικάλων, Χρήστου Τρικάλη, με τους διευθυντές των δημοτικών σχολείων.
Κατά την συνάντηση ο διευθυντής της ΔΙ.ΠΕ. και ο Επόπτης Ποιότητας της Εκπαίδευσης της ΔΙ.Π.Ε. Τρικάλων, Βασίλειος Κωτούλας, συζήτησαν με τους Διευθυντές και τις Διευθύντριες των Δημοτικών Σχολείων της περιοχής.
Στη συνάντηση έγινε ο απολογισμός του σχολικού έτους 2024-2025 που βαίνει προς ολοκλήρωση, καθώς και ο σχεδιασμός και προγραμματισμός των εκπαιδευτικών δράσεων για το επόμενο σχολικό έτος, 2025-2026. Βασικός στόχος ήταν η περαιτέρω ενίσχυση της συνεργασίας μεταξύ των στελεχών, η ανταλλαγή απόψεων και καλών πρακτικών, και ο συντονισμός για την ομαλή λήξη της τρέχουσας χρονιάς και την προετοιμασία της επόμενης.
Ο κ. Τρικάλης αναφέρθηκε στις διαδικασίες που σχετίζονται με τη λήξη του διδακτικού έτους 2024-2025 και παρουσίασε τον προγραμματισμό τόσο σε επίπεδο σχολικών μονάδων όσο και σε επίπεδο Διεύθυνσης Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2025-2026.
Από την πλευρά του, ο κ. Κωτούλας έθιξε θέματα όπως:
Κατά τη διάρκεια της συζήτησης, ο κ. Τρικάλης υπογράμμισε τη διαρκή ανάγκη για παιδαγωγική καθοδήγηση και υποστήριξη των εκπαιδευτικών, καθώς και τη σημασία της ανοιχτής επικοινωνίας για τη βελτίωση της ποιότητας της εκπαίδευσης.
Οι Διευθυντές και Διευθύντριες των σχολείων κατέθεσαν τους προβληματισμούς τους, μοιράστηκαν επιτυχημένες πρακτικές από τις μονάδες τους και διατύπωσαν προτάσεις. Επισημάνθηκαν επίσης οι ανάγκες για στοχευμένη επιμόρφωση, ενίσχυση της ψυχοκοινωνικής υποστήριξης μαθητών και εκπαιδευτικών, και η αξιοποίηση καινοτόμων δράσεων.
Παρόντες στη συνάντηση ήταν επίσης η κα Δήμητρα Παπανδρέου, Σύμβουλος Εκπαίδευσης Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης για τις ΔΙ.Π.Ε. και ΔΙ.Δ.Ε. Τρικάλων – Καρδίτσας, και ο κ. Χρήστος Καραγεώργος, Σύμβουλος Εκπαίδευσης Δασκάλων (ΠΕ70) της ΔΙ.Π.Ε. Τρικάλων.
Η συνάντηση ολοκληρώθηκε με την αμοιβαία δέσμευση για συνεχή συνεργασία και κοινή προσπάθεια με στόχο την αναβάθμιση του εκπαιδευτικού έργου προς όφελος των μαθητών και της σχολικής κοινότητας.