ΕΛΛΑΔΑ 19.06.2020

Γράφει ο/η
Γράφει ο/η newsroom
Ο Πρόεδρος της Κεντρικής Ένωσης ∆ήμων Ελλάδας, ∆ημήτρης Παπαστεργίου υποδέχτηκε στα γραφεία της Ένωσης αντιπροσωπεία της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Προσωπικού στους ΟΤΑ, με επικεφαλής τον Πρόεδρό της Μάρκο ∆αρδαμάνη και συζήτησαν για τα προβλήματα των εργαζομένων.
Ο Πρόεδρος της ΚΕ∆Ε, ∆ημήτρης Παπαστεργίου, τόνισε στους εργαζόμενους ότι οι ∆ήμοι στηρίζονται στους εργαζόμενους και ότι χωρίς αυτούς η Αυτοδιοίκηση δεν μπορεί να επιτελέσει σωστά το έργο της προς όφελος της κοινωνίας και των πολιτών.
Η ΠΟΠ-ΟΤΑ με υπόμνημα που παρέδωσε στον κ. Παπαστεργίου, έθεσε υπόψη της ΚΕ∆Ε τα βασικά αιτήματα του προσωπικού όπως την αντίθεσή τους στην κατάργηση του Ανθυγιεινού και Επικίνδυνου Επιδόματος και την ένταξη στα βαρέα και άλλων κατηγοριών εργαζομένων.