ΤΟΠΙΚΑ 29.05.2020

Γράφει ο/η
Γράφει ο/η newsroom
Σύσκεψη συγκάλεσε στο Δημαρχείο ο Δήμαρχος Μετεώρων κ. Θεόδωρος Αλέκος με Αντιδημάρχους και Δημοτικούς Συμβούλους που ασχολούνται με το φλέγον θέμα των αδέσποτων ζώων.
Αποφασίσθηκε η διαμόρφωση περιφραγμένου χώρου στη θέση ποταμιά και η κατάλληλη διαρρύθμιση των δρόμων που οδηγούν στους οικίσκους των αδέσποτων ζώων.
Επίσης αντικαταστάθηκαν τα παραιτηθέντα μέλη της αρμόδιας πενταμελούς επιτροπής με νέο κτηνίατρο και εκπρόσωπο φιλοζωικών σωματείων.