ΤΟΠΙΚΑ 16.05.2026

Γράφει ο/η
Γράφει ο/η newsroom
Σύσκεψη θα πραγματοποιήσουν τα συνταξιουχικά σωματεία της Θεσσαλίας στις 19 Μαΐου ημέρα Τρίτη και ώρα 10:30 το πρωί στο Εργατικό Κέντρο Τρικάλων, όπως κάνουν γνωστό τα Σωματεία Τρικάλων (ΙΚΑ – Δημοσίου – ΟΑΕΕ – ΕΜΠΟΡΩΝ – ΤΣΑ)
Όπως σημειώνουν «Θα παρευρεθούν εκπρόσωποι των Ομοσπονδιών και αφού μας ενημερώσουν για τις συναντήσεις που κάναν με τα διάφορα Υπουργεία για τα προβλήματα μας θα συζητήσουμε και θα αποφασίσουμε τις παραπέρα κινητοποιήσεις μας.
Στη σύσκεψη μπορούν να πάρουν μέρος και συνάδελφοι που το επιθυμούν».